חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חוגגים חנוכה ברחבי העיר

 

שפע של אירועים מתוכננים במהלך חג החנוכה בעיר לילדים, נוער ומבוגרים. נתחיל עם המוסד הוותיק והייחודי לעיר, כנס מורשת ע”ש פרופ’ יאיר פרג שיערך ביום חמישי 26.12

 

שפע של אירועים מתוכננים במהלך חג החנוכה בעיר לילדים, נוער ומבוגרים. נתחיל עם המוסד הוותיק והייחודי לעיר, כנס מורשת ע"ש פרופ’ יאיר פרג שיערך ביום חמישי 26.12. הכנס שיתקיים זו השנה ה-16, מאגד כמו תמיד שורה של מומחים מעולם האקדמיה וארכיאולוגיים, בהרצאות מרתקות על תקופת החשמונאים, לצד חידושים ארכיאולוגיים. הכנס יתקיים מהשעה 9:00 בבוקר עד השעה 15:00 באולם עינן בקניון עזריאלי. מושב ראשון – חידושים ארכיאולוגיים במודיעין וסביבתה בשיתוף רשות העתיקות. יושב ראש: דורון בן-עמי, רשות העתיקות. מושב שני – מושב לזכר פרופ’ עמוס קלונר ז"ל. יושב ראש: פרופ’ בועז זיסו, אוניברסיטת בר- אילן. המושב שלישי – מושב אקולוגי, שמירת הטבע במודיעין וסביבתה. יושבת ראש: אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין בחברה להגנת הטבע. התוכנית המלאה בלוח האירועים באתר העירייה. ההשתתפות ללא עלות, מותנה בהרשמה מראשטל. 08-6210274.

בספרייה הציבורית ע"ש שכטר, יתקיים ביום שלישי 24.12, כנס חנוכדברא, כנס הארי פוטר השנתי לבני נוער ובוגרים, המתחיל בשעה 16:45 עם מגוון הרצאות מרתקות לחובבי הז’אנר הספרותי. מחיר כרטיס לכנס -35 שקלים. רכישת כרטיסים ביום האירוע בספריה.

ביום שישי 27.12, יתקיים, כמיטב המסורת, הפנינג חנוכה לכל המשפחה מהשעה 10:00 ועד 13:00, ברחבת בית הכנסת החשמונאי העתיק. בתכנית, סדנאות יצירה, שחקנים מחופשים לדמויות של מכבים וחשמונאים, נגני כלי זמר, צילום מגנטים עם תלבושות בסגנון תנ"כי, סדנת מוזיקה והתנסות בכלים מן הטבע ועוד. בשעה 12:00 הצגה "דוד וגוליית" מבית תיאטרון פסיק. קומדיה צבעונית המגוללת את הסיפור המקראי המפורסם. במקרה של מזג אוויר חורפי, האירוע יתקיים בבית יד לבנים. הכניסה חופשית.

עוד במהלך ימי החג, יתקיימו בהיכל התרבות מודיעין הצגות מהנות לילדים, בין היתר, "פיטר הארנב"., הארנב האהוב והשובב שכבש את לבבות הילדים מגיע לעיר היישר מלונדון עם מוסיקה עכשווית בניצוחה של נופר אילון מיוצרי מיומנה והבובות המקוריות. מיועד לגילאי שנתיים עד שבע. יום שבת 21.12, בשעה 11:30. יום למחרת, בלאגן בקרקס עם אמני קרקס מרחבי העולם יחד על הבמה עם חבורת בלאגן עם כוכבי יוטיוב גדולים מהארץ. המופע יערך ביום ראשון 22.12 בשעה 17:30. ביום שלישי 24.12, סמי הכבאי, מסע הופעות בינלאומי שמגיע לראשונה לישראל וזכה לתגובות נלהבות באירופה, בשעה 17:00 ועוד שלל הצגות מצליחות לבילוי איכותי עם הילדים במהלך החג. הרשימה המלאה באתר היכל התרבות מודיעין. רכישות כרטיסים בטלפון 08-9737333 או באתר היכל התרבות מודיעין.

עמותת סחלבים גם היא מציעה שלל פעילויות להורים ולילדים ברוח החג, כמו למשל, ההצגה "על הניסים ועל הנפלאות" בהנחיית תיאטרון תות, בהשראת הסיפור הקלאסי האהוב על "גברת קרש ומר מערוך", ביום חמישי 19.12 בשעה 17:00, מתאים לגילאי שנתיים עד חמש. פרטים על כל הפעילויות ורכישת כרטיסים, באתר סחלבים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים