חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

תיכונים תאומים

 

התוכנית ”תיכונים תאומים” קיימת מזה 7 שנים ובמסגרתה מתקיים דיאלוג בין תלמידים מתיכונים שונים בפתח תקווה לבין תלמידים מתיכונים מחוץ לארץ ביניהם תלמידים מרומניה , בולגריה, נורבגיה, פולין, הונגריה ויוון בהובלתם והדרכתם של מרב מרגולין וזינר שי

 

התוכנית "תיכונים תאומים" קיימת מזה 7 שנים ובמסגרתה מתקיים דיאלוג בין תלמידים מתיכונים שונים בפתח תקווה לבין תלמידים מתיכונים מחוץ לארץ ביניהם תלמידים מרומניה , בולגריה, נורבגיה, פולין, הונגריה ויוון בהובלתם והדרכתם של מרב מרגולין וזינר שי. 

לפני כשנה נוצר קשר מיוחד במינו לראשונה עם מדינה באסיה מהעיר התאומה טאיגונג השנייה בגודלה בטיוואן.  במהלך השנה הראשונה תלמידי כיתות י’ מפתח תקווה התכתבו וביצעו משימות משותפות עם תלמידים מטיוואן. ביום ראשון האחרון הגיע משלחת מטיוואן לביקור של שבוע בישראל ובמסגרתו ביקרו באתרי מורשת יהודים ציונים וקדושים. בפתח תקווה ביקרה המשלחת בקריית המוזיאונים, במרכז להנצחת יהדות יוון , בבית הדפוס ובית שפירא ותיכון עמל ב’ כמו כן ביקרה המשלחת בהיכל העצמאות בתל אביב, מחנה המעפילים עתלית, מוזיאון יד ושם, הכותל המערבי, מרכז המבקרים במצפה רמון ועוד.

המשלחת התארחה בבתי התלמידים עימם הם התכתבו בשנה האחרונה. אחד מרגעי השיא מבחינת חברי המשלחת מטאיגונג היה מפגש עם ראש העיר רמי גרינברג, אשר בירך על שיתוף הפעולה בין הארצות ואמר כי בכוחו של הנוער להשפיע על העתיד.

מנהל בית הספר מטיאגונג אמר כי חשוב היה שתלמידים נוספים יגיעו על מנת ללמוד על ישראל. 

אין ספק כי תלמדי התיכונים מפתח תקווה המשתתפים בפרוייקט ייצגו נאמנה את מדינת ישראל והיו שגרירים מצויינים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים