חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתי כדאי לקנות מלגזות משומשות?

 

המלגזה היא כלי עבודה חשוב ביותר בכל עסק תעשייתי ומחסרי, השימוש התדיר בו בעת העבודה עוזר לחסוך בזמן יקר בעבודה ולבצע פעולות רבות

 

המלגזה היא כלי עבודה חשוב ביותר בכל עסק תעשייתי ומחסרי, השימוש התדיר בו בעת העבודה עוזר לחסוך בזמן יקר בעבודה ולבצע פעולות רבות. אך רגע לפני שרוכשים מלגזה חדשה לעסק בין היא חדשה או משומשת חשוב לדעת את היתרונות של כל מלגזה וכן להתחשב בתקציב העסק.

העסקה המשתלמת לעסקים קטנים עם תקציב מועט

אם אתם עסק קטן בתחילת דרכו או עסק קטן שאין לו מספיק תקציב לקניית מלגזות חדשות, הפתרון האידיאלי עבורכם הוא קניית מלגזות משומשות. הודות למלגזות אלה תוכלו לחסוך בהוצאות העסק שלכם, בהוצאות האחזקה על המלגזות וכן לעבוד לאורך זמן עם מלגזות איכותיות ובמצב טוב בחצי מחיר.

מתי עדיף לכם לקנות מלגזות משומשות?

ישנם מצבים שבהם אין לנו הרבה ברירה הן מבחינת הוצאות העסק והן מבחינת תקציב העסק העומד לרשות העסק, והאופציה היחידה שיש לנו היא לרכוש מלגזות משומשות לעסק. מלגזות משומשות עוזרות נותנות תפוקה לא פחות טובה ממלגזות חדשות, הן עולות פחות כסף ומוזילות את הוצאות העסק. כך שבחצי מחיר אתם מקבלים מלגזה ברמת איכות גבוהה לא פחות מאשר מלגזה חדשה ועם אחריות מטעם החברה שמכרה לנו את המלגזה. כמו כן אתם יכולה ליהנות מהמלגזה שרכשתם לאורך זמן רב, הודות למצב המכני הטוב שבו נמצאת המלגזה,כ ך שניתן לעבוד איתה בצורה יעילה וטובה לאורך שנים רבות בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

מה היתרונות של מלגזות משומשות?

אם נסתכל על יתרונות מלגזות משומשות בטווח הרחוק, נוכל לראות שהם עסקה משתלמת עד מאוד במיוחד לעסקים קטנים שאינם יכולים לרכוש מלגזות חדשות או שהתקציב שלהם מוגבל. באמצעות רכישת מלגזות משומשות ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:

מחיר מוזל- המחיר של מלגזות משומשות נמוך יותר מאשר מלגזות חדשות, כך שניתן לרכוש אותן בחצי מחיר ובמצב משומש טוב בדומה לשימוש במלגזות חדשות.

עמידות לאורך זמן–אם המלגזה שרכשתם היא במצב מכאני טוב ושמורה טוב, ניתן לעבוד איתה לאורך שנים רבות בהתאם לקצב העבודה שלכם.

הוצאות אחזקה נמוכות- הוצאות האחזקה של מלגזה משומשת היא נמוכה יותר מאשר הוצאות של מלגזה חדשה, כך שאנו חוסכים לא מעט כסף על אחזקת המלגזה.

מצבה המכאני של המלגזה- ככל שהמלגזה והציוד המכאני שלה במצב טוב כך ניתן ליהנות מעבודה יעילה ולהפיק מהמלגזה את המיטב.

אחריות מלאה- המלגזות המשומשות מגיעות באחריות מלאה מטעם מהמקום בו רכשנו את המלגזות, הן עומדות בסטנדרטים המחמירים והקפדניים ביותר בהתאם לתקינות ואיכות העבודה.

אם מסתכלים על יתרונות המלגזה המשומשת ניתן להגיד שרכישת מלגזה משומשת היא עסקה נהדרת לא רק של חסכון בכסף והוצאות לעסק, אלא גם מבחינת התפוקה שהיא נותנת. לעיתים ניתן אף למצוא מלגזות משומשות אשר לא נעשו בהם שימוש רב או שלא השתמשו בהם עקב שדרוג למלגזה חדשה. במצב כזה אתה רוכשים מלגזה משומשת שבמצב דומה למלגזה חדשה רק בחצי מחיר.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים