חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

שנת הלימודים נפתחה כסדרה

 

 62,228 תלמידים התחילו היום, ה-1 בספטמבר את שנת הלימודים תש”פ בעיר פתח תקוה, מתוכם 3,425 תלמידים התחילו השנה את לימודיהם בכיתה א’, ו-2100 תלמידים התחילו את כיתת יב’ בדרך לסיום לימודיהם במערכת החינוך

 

 14,296 ילדים לומדים בגני הילדים, 27,163 תלמידים לומדים בבתי הספר היסודיים, 18,075 בבתי הספר העל יסודיים, ובחינוך המיוחד כ-2,694 תלמידים (מספרים אלה כוללים את התורני, החרדי והמוכש"ר).

היום פתח ראש העיר רמי גרינברג את יומו בסיור במוסדות החינוך השונים בעיר. לצידו מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ, מנהל המינהל רמי הופנברג, המפקחת רחל חסון, מנהלת האגף לחינוך על יסודי ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך יסודי טלי טולדנו, מנהל אגף מבנים פיני דקטר, יועץ רה"ע למבני חינוך אלעד לוין, צוות המינהל ואנשי המקצוע.

היום נפתח בסיור בגנים החדשים ברחוב נקש 10 ובטקס קביעת מזוזה בגנים. מדובר במבנה בעיצובה של האדריכלית ליאורה הררי,בו יש שלושה גנים חדשים (מ"מ וממ"ד). לאחר מכן המשיך הסיור לגני הילדים ברחוב בן גוריון 44 , שם יש חמישה גנים הפרוסים על שתי קומות (מ"מ, ממ"ד ושני גנים של החינוך המיוחד), המבנה בעיצובו של האדריכל אוגו רוזנפלד. הפמליה המשיכה לחטיבת רשיש בניהולה של לאה אוברקוביץ’ שם התרשמו מחידוש קומת הקרקע, התקנת תקרות אקוסטיות ומעבדת מחשבים חדשנית ורב תכליתית. הסיור המשיך לעמל ב’ בניהולה של סיגל רוזן, בו בוצע חידוש מבנים ופתיחת כיתה חדשנית 21M. ראש העיר בירך במהלך הסיוראת כל התלמידים, כולל בשעות הבוקר את ילדי הגן הצעירים.

ראש העיר גרינברג וכל הצוות המשיכו בדרכם לחנוכת חטיבת רמון החדשה, בשכונת הדר המושבות בניהולה של ליזה רכס. בחטיבה התקיים טקס חגיגי של תלמידי כיתה ז’, שהם השכבה הצעירה והיחידה בחטיבה. ראש העיר בירך את התלמידים בטקס ואמר "זהו יום מרגש לכולם, לכם תלמידים יקרים, לצוות ולנו. השקענו משאבים רבים בבניית החטיבה, כולל מעבדות, חדר מחול ועיצוב סביבה לימודית מודרנית. נמשיך להשקיע גם במגרש ספורט ובהתאמות נוספות שידרשו. אני מאחל לכם שנת לימודים פורייה ומוצלחת. שנה טובה ובהצלחה למנהלת החדשה ולכל צוות המורים". חטיבת רמון תוכננה ע"י האדריכל אבנר ישר.

לאחר הטקס המשיך הסיור לבי"ס עוזי חיטמן ושש שנתי יצחק שמיר בשכונת נווה גן. בששת שנתי נבנו ספרייה חדשיה רב תכליתית, חדרי לימוד ייחודיים ותוספת למבנה המינהלה. ראש העיר בירך את רחל בראל מנהלת השש שנתי החדשה ואת חניתה סימן טוב מנהלת החטיבה בשנת לימודים פורייה ומוצלחת.

בהמשך הגיע הצוות למתחם הגנים ברחוב הרב משורר לטקס קביעת מזוזה. במתחם 2 קומות ושישה גנים, חלקם של החינוך המיוחד. את אשכול הגנים החדשני ברחוב הרב משורר עיצב האדריכל רוני זייברט. משם המשיך ראש העיר ופמלייתו לאולפנת הדר גנים שם החל את תפקידו אמיר סנדלר. ראש העיר גרינברג, ראש המינהל רון כץ  ומנהל המינהל רמי הופנברג נכנסו לכיתות וברכו את הבנות והצוות.

הצוות המשיך לבית ספר יסודות בניהולה של יהלומה רוזן שם סיפרה יהלומה על גידול משמעותי במספר התלמידים בבית הספר. ראש העיר בירך את המנהלת, הצוות והתלמידים והתרשם משיפוץ קומה ראשונה ומבנה המינהלה. בהמשך הגיע ראש העיר לבית ספר הוברמן, בניהולו של רון זיו, שהחל השנה את תפקידו. בבית ספר הוברמן נעשו הקיץ שיפוצים ושופצה קומה השנייה, שירותי התלמידים ושירותי המינהלה בקומת הקרקע.

לקראת סיום הסיור הגיע ראש העיר למבנה החדש של בית הספר החרדי "דרך ישרים" ברחוב טרומפלדור 64. במבנה 4 גני ילדים ושתי כיתות בכל שכבה (א’-ח’). ראש העיר נפגש  במקום עם חברי המועצה אליהו ברוכי וישראל פרידמן והתכבד בקביעת מזוזה בחלק מהכיתות.

בסיום הסיור הודה ראש העיר לכל מי שטרח ועשה למען פתיחת שנת לימודים באופן מיטבי וללא תקלות, ביניהם עובדי העירייה וכל אנשי מינהל החינוך בניהולו של רמי הופנברג ובראשות מ"מ רהע רון כץ. עוד הוסיף "אני גאה ושמח כי שנת הלימודים נפתחה באופן חגיגי ועם אפס תקלות. שמחתי לפגוש את התלמידים הנרגשים ואת המורים, המורות, המנהלים והמנהלות שעמלו רבות לקראת פתיחת השנה. יש לנו מערכת חינוך מצוינת ואנו נמשיך להשקיע הן בצד הפדגוגי, הן במשאב האנושי וכמובן נמשיך לבנות, לשפר ולשפץ מבנים ותיקים. אני מאחל לכולם שנת לימודים פורייה ומוצלחת".

רון כץ מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך הוסיף "עבדנו קשה כדי לפתוח את שנת הלימודים בצורה כה טובה ואני רוצה להודות לאנשי מינהל החינוך וכמובן לכל אנשי ההנהלה וההוראה בבתי הספר. המנהלים והמנהלות, המורים והמורות וכל אנשי החינוך שאני יודע כי הם עבדו לילות כימים על מנת להכין את בתי הספר לקראת פתיחת שנה"ל. תודה גדולה גם לגננות ולסייעות על הכנת הגנים ובהצלחה לכל תלמידי העיר היקרים". 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים