חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בפאלאס עזריאלי מודיעין דואגים לניצולי שואה

 

עשרות ניצולי שואה המתגוררים בפאלאס עזריאלי במודיעין, השתתפו אתמול(שלישי) ביום מיצוי זכויות שערכה עמותת אביב לניצולי השואה ללא כל תשלום.

 

בימי מיצוי זכויות שעורכת העמותה בכל רחבי הארץ במועצות אזוריות, מרכזי יום ועוד, נפגשים יועצי הזכויות של העמותה עם ניצולי שואה, בודקים אילו זכויות מגיעות להם בארץ ובעולם ומסייעים להם בהגשת בקשות ומילוי טפסים למיצוי זכויותיהם. הסיוע ניתן ללא כל תשלום.

בפאלאס מודיעין נפתח היום מיצוי זכויות בהרצאה מרתקת בנושא זכויות ניצולי שואה, שהעבירה עו"ד אסתי שטיינמץ, יועצת זכויות בעמותה. בתום ההרצאה עו"ד שטיינמץ וחברי צוות נוספים -שלושתם תושבי מודיעין, עלמה פרח, מנהלת פרויקטים של העמותה, שרון פרח, מתאמת משפטית והמתנדב שי בובק (שלושתם תושבי מודיעין), נפגשו באופן אישי עם כל ניצול שואה לצורך מילוי דפי איסוף מידע.

בשלב הבא, יועצי הזכויות של העמותה ייבחנו את דפי איסוף המידע לצורך בדיקת מיצוי זכויות והמשך טיפול וסיוע עד למימוש הזכויות במלואן, ללא כל תשלום כמובן.

"בישראל חיים כיום 200 אלף ניצולי שואה, רבים מהם אינם מודעים למכלול הזכויות שמגיעות להם. במקרים רבים מיצוי הזכויות תורם לשיפור משמעותי בחייהם של ניצולי השואה ואני מקווה שנוכל לסייע גם לניצולי שואה המתגוררים בפאלאס עזריאלי מודיעין, לממש את כל הזכויות שמגיעות להם בארץ ובעולם. אני מבקשת להודותלמלי, עובדת סוציאלית של פאלאס עזריאלי מודיעין, על הארגון ועל האירוח החם", סיכמה עו"ד שטיינמץ את יום הפעילות המאומץ במודיעין.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים