חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

מזומבה עד להקת קווין

 

שבוע שלישי לאירועי הקיץ בעיר עם פעילויות כמעט מדי יום, ללא תשלום. ביום שני 8.7, הגיע אליל הזומבה מריו גוטיירז למסיבה מושקעת בהשתתפות סטודיו אורית דביר עם מוסיקה סוחפת ומלאת אדרנלין

 

שבוע שלישי לאירועי הקיץ בעיר עם פעילויות כמעט מדי יום, ללא תשלום. ביום שני 8.7, הגיע אליל הזומבה מריו גוטיירז למסיבה מושקעת בהשתתפות סטודיו אורית דביר עם מוסיקה סוחפת ומלאת אדרנלין.אירועי "קולנוע בפארק" בפארק ענבה מושכים מדי יום שלישי, מאות משפחות שמגיעות לצפות בסרטים מדובבים לעברית על גבי מסך ענק. בהמשך הקיץ יוקרנו גם קלאסיקות אהובות כמו "שרק", קונג פו פנדה", "מדגסקר" ועוד. ביום רביעי 10.7, נהנו מאות תושבים מהופעה במרכז לב רעות שכללה את מיטב שירי להקת הביטלס הנצחית מכל הזמנים. ביום חמישי הגיעו הילדים לפארק ענבה בשביל לפגוש את הכוכב רוי בוי שהלהיב את הקהל. השבוע הסתיים, בקבלת שבת בטבע שחזרה הקיץ עם מיטב המספרים ושעות סיפור נעימות במדשאה מול המרכז הרב תחומי בעמק דותן.

ומה צפוי בשבוע הבא? ביום חמישי 18.7, הופעת סטנדאפ של אסף יצחק במתחם הנוער בפארק ענבה בשעה 22:00. יום למחרת, בשישי 19.7, תתקיים קבלת שבת בטבע נוספת על פי הסיפור הקלאסי "האריה שאהב תות" עם תיאטרון "על מה ולמה" בשעה 16:30, במדשאה מול המרכז הרב תחומי. במוצ"ש, לילות ענבה עם הלהקה המשובחת רוקוויל שתנגן ותשיר את שירי להקת קווין האגדית, מכל התקופות והאלבומים. בשעה 21:00 בפארק ענבה. מדי יום ראשון, יוגה בפארק הדגים בשעה 18:30, אין צורך לבוא עם ניסיון קודם, רק לקחת נשימה וליהנות מהדרכה מקצועית והרבה כיף. ביום שני, 22.7, קים אור אזולאי עם סדנת אמן לנוער במתחם הנוער בפארק ענבה בשעה 22:00. ביום חמישי 25.7, הופעה מיוחדת של הזמר והיוצר רמי קלינשטיין יחד עם תזמורת צה"ל, בעיבודים יפים לשיריו הגדולים מכל האלבומים. המופע יתחיל בשעה 20:30 בפארק ענבה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים