חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

שם הרי גולן

 

לשכת המסחר ירושלים, מקדמת במיזם ארצי ”פנס רחוב” תחת הסלוגן – ”מאירים את העיר” בו בעלי עסקים במרחב העירוני מאוחדים לכדי קהילה אחת חזקה הפועלת בליווי ושיתוף הרשות המקומית

 

שָׁם הָרֵי גוֹלָן, הוֹשֵׁט הַיָּד וְגַע בָּם 
בִּדְמָמָה בּוֹטַחַת מְצַוִּים: (רחל המשוררת)

בירת הגולן- קצרין.

לשכת המסחר ירושלים, מקדמת במיזם ארצי "פנס רחוב" תחת הסלוגן – "מאירים את העיר" בו בעלי עסקים במרחב העירוני מאוחדים לכדי קהילה אחת חזקה הפועלת בליווי ושיתוף הרשות המקומית תוך קידום העסקים ברשות.

מסע הדילוגים בארץ הגולן החל בבוקר אצל חברינו לקהילה העסקית דימי אפרצב, ראש מועצת קצרין.  ראש מועצת קצרין, סקר את פעילותו וחזונו כראש עיר של בירת הגולן במצגת מרשימה ומעשירה .לסיום בירך ראש העיר את דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים וציין, כי החליט לקדם פרויקטים לקידום העסקים ברחבי קצרין בהובלת לשכת המסחר ירושלים. בישיבה השתתפו גם לבנה קהירי יו"ר הוועדה הבינלאומית לתיירות בלשכת המסחר ירושלים, מוריס אדרי – יו"ר הוועדה הבינלאומית לממשל בלשכת המסחר ירושלים  נחום ברבי , רכז קשרי חברים בלשכת המסחר ירושלים, וליאת ברוקס רכזת פיתוח מרחיבים עסקיים. בלשכת המסחר ירושלים.

 

העם עם הגולן – מועצה אזורית גולן  

מעבר לבניין המועצה המקומית בקצרין, ממוקמת לה מועצה אזורית גולן שעל חזונה חרטה להיות חבל ארץ ייחודי, שבו כל אדם יכול לבנות את ביתו ולממש את עצמו בקהילה רב גונית שוחרת איכות ומסבירת פנים. קהילה שמייצרת תנופה עשייה פיתוח וקידום תוך שמירה על ערכי הטבע. הנוף והאנושיות.

את פנינו קיבל  חיים רוקח, ראש מועצה אזורית גולן, שביקש להראות לנו שני מיזמים בתחום התיירות והעסקים במועצה האזורית גולן. עין קשתות בדרום מערב רמת הגולן, למרגלות היישוב נטור, נמצא אתר מורשת לאומי עין קשתות ובו בית כנסת עתיק שנחרב ברעידת אדמה וקומם בטכנולוגיה מרתקת. נשמתנו נעצרה שהגענו למקום הזה. מראה מדהים עם נוף פסטורלי. הכנרת משקיפה לה. יש בו חיבור מדהים בין הטבע המיוחד של הגולן להיסטוריה המפוארת שלנו כעם היהודי. בית הכנסת המשוחזר בצורה כה מופלאה נותן תחושה אדירה של צמיחה, שגשוג ואכפתיות, ממי שאנחנו, מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים.

מרכז וואסט- בצפון רמת הגולן יש אוויר צח וצלול. הרים סביב סביב, וגם החרמון המתנשא מורם מעל הכול. בחורף קריר ואירופאי פה, ובקיץ נעים אפילו ביולי-אוגוסט. ובתוך כל היופי הפראי של רמת הגולן יש גם אמנות ותרבות – כל אלה מרוכזים בצומת אמיר, במרכז תרבות וואסט,. מקום נפלא ניתן להנות מאמנות של מיטב אמני רמת הגולן וגם מנוף הרים צלול ואפילו מארמון ישן נושן.

מג’דל שמס,  מגדל והשמש יישוב דרוזי השוכן צפונית לחרמון

לאן אבו סלאח על מפגש פורה, עניני ומעשי

דולאן  אבו סאלח, ראש מועצת מג’דל שמס , קיבל את פנינו עם הצוות המקצועי שבלשכתו  . דרור אטרי נשיא לשכת המסחר ים , הודה לראש המועצה דולאן אבו סאלח, על האירוח וההרגשה שהענקת לנו בחשיבות אותה הנך רואה בחיזוק ופיתוח בני עירך וחברנו בקהילה העסקית במג’דל שמס : "בטוחני כי עוד נכון לנו שיתופי פעולה מעמיקים לרווחת התושבים והעסקים בכפר המיוחד שלך". 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים