חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הדבר הבא בחיי הלילה של מודיעין

 

מספר מקומות הבילוי בעיר העתיד אמנם לא עולה על מספר הברים ברחוב דיזינגוף, אבל כל אחד ממנו מביא ייחודיות ומקוריות משלו. קבלו את חמשת המקומות הבילוי השווים במודיעין. ונתחיל עם ה-”MoreThan Bar”, או בקיצור ה”מורדן”

 

לפני שהם נכנסו לרשימת עשרת ההמבורגרים הטובים בארץ ולפני שהכרתי את פניו של מורדן כפאב, הגעתי בשעת צהריים מוקדמת עם כמה חברים למה שהיה זולה מרוצפת עץ, עם שולחנות פיקניק מזמינים ופוטונים מרופדים. חיבבתי במיוחד את הישיבה בחוץ, בעיקר כשמגיעים בקבוצה גדולה ויכולים לשבת איך שבא, להתפרש בכריות נוחות, להרגיש את סוף השבוע מתקרב, ואם קר– אפילו לבקש שמיכה. כבר אז המורדן שבה את לבי, ובגיל 18 התיישבתי שם לבירה החוקית הראשונה שלי עם חברים. בשיחה קצרה עם אור, מבעלי המקום וממייסדיו, שהגיע בטיימינג ממזרי אך חכם של הביס הראשון בהמבורגר, קיבלתי את הרושם של בחור שלפני שבע שנים שאף למלא את החלל והצורך של תושבי מודיעין למקום בילוי, ואימץ את הפשטות שבה הכל התגלגל. עם מטרות ברורות של שירותיות ואוכל.

וכשזה מגיע לאוכל – המורדן מציב רף גבוה. תפריט ההמבורגרים מלא מקוריות ועניין, שאמנם נראה תמים אבל מספיקה התבוננות קלה כדי להבין ש"מארי אנטואנט" היא המבורגר תחום בוופל בלגי, "פידל קסטרו" מציע המבורגר אקזוטי עם אננס וקונפי מנגו, ו"ג’ורג’ וושינגטון"משתגע עם אווז צרוב במייפל וחמאת בוטנים. המלצר בחר עבורי את הג’ורג’ וושינגטון, שמועמד רציני לתואר "אבי האומה של ההמבורגרים". תוכלו למצוא במקום גם מנות קלאסיות של בר, פיצות, בשר, סלטים, קינוחים, וכמובן אלכוהול על צורותיו השונות.

צילום: הראל כהן

המורדן בר גם לא מפסיק להפתיע ואחת לשנה, עם חגיגות האוקטוברפסט, ממלא הצוות את רחבת הכניסה בדוכנים עם מגוון ענק של בירות, והופך ערב רגיל לפסטיבל "בירה בוטיק" מטורף. את הבירה בוטיק חוגגים בין הדוכנים עם כמות מכובדת של כוסות בירה מטריפות–החל מהבירות הקלאסיות וכלה בבירה שוקולד או דובדבנים. גם בסילבסטר המורדן לא מאכזב את הקהל שלו עם הפתעות ומטעמים, שראויים לערב של שנה חדשה.

מסופקים ושמחים, כדאי שתתכוננו לחלק הכי טוב שהמורדן מצטיין בו מפעם לפעם: רחבת הריקודים. עם מלצרים שמרימים את האווירה ופרסים זוהרים שפשוט עובדים עלינו (ולא משנה בני כמה אנחנו) – הכיסאות זזים הצידה ועמדת הדי.ג’יי הופכת את המורדן לדאנס בר שכולנו צריכים.

אז אם אתם מחפשים ערב לחגוג בו –עם אוכל מושחת וטעיםודרך מצוינת לפתוח את הסופ"ש, המורדן יספק עבורכם את התשובה האולטימטיבית.

ה-"More Than Bar"(ה"מורדן") - תעודת זהות:

כניסה: אורחים מתחת לגיל 18 ללא ליווי הורים יכולים להישאר עד השעה 21:00.

שעות פתיחה: א׳-ה׳– 03:00-19:00, ו׳– 04:00-18:00,  שבת 03:00-12:00.

כתובת: ליגד 1, פארק הט 15, השדרה המרכזית מודיעין.

טלפון: 052-3944000.

חניה בחינם.   שירות טייק אווי ושירות משלוחים.   הזמנת מקומות נוחה באתר האינטרנט.

מאת רוני ארגמן, בלוג אישי: משתדלת להצליח" ישראבלוג, ra.roniargaman@gmail.com

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים