חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 24 – 30 במאי 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 24 – 30 במאי 2019

 

 טלה

ב-22 בחודש מאי עברה השמש למזל תאומים (עד 21 ביוני) מצב שעשוי לשפר את מצב הרוח ואת ההרגשה הכללית. הכוכבים (מדגישים ו)מזמנים גירויים ברוכים והתקופה עשויה להדגיש נסיעות ואת הבית התקשורתי שלכם. מומלץ להתעשת, לצאת ולגוון את הפן היצירתי והחברתי כאחד. ייתכנו חדשות טובות שיגרמו לכם לחדש אנרגיות וקשרים. במישור המשפחתי: שמרו על אורך רוח.

 

שור

החודש הקרוב עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות ודורש זהירות ומתינות מנטילת סיכונים לא רצויים. כוכב מארס בבית התקשורתי שלכם עשוי להדגיש תקשורת ונסיעות. נהגו בזהירות ובמתינות. כוכב ונוס במזלכם עשוי להיטיב עמכם בענייני תקשורת וחברה. יש מביניכם כאלה שכמהים לקשר שיהיה שותף בחייכם, ועד ה-9 לחודש יוני יש לכם גם את הסיכוי למציאתו.

 

תאומים

השמש השולטת במזלכם נכנסת למזלכם לקראת יום רביעי, שם תשהה עד 21 בחודש יוני, מצב שעשוי להעיד כי רבים מכם ירגישו שיפור במצב הרוח ובהרגשה הכללית. כוכב מארס ישהה בבית הכספים שלכם עד סוף חודש יוני, מצב שעשוי להעיד על רווחים, אך גם על בזבוזים, לעיתים לא רצויים וספונטניים. מכל מקום, הימנעו מבזבוזים לא רצויים שאחר-כך אתם עלולים להתחרט עליהם.

 

סרטן

ב-22 במאי, אתם עומדים להיכנס לתקופה לא קלה שתימשך כחודש. הדבר ישפיע בעיקר על המישור הבריאותי שלכם או ממחשבות טורדניות לגבי העתיד. נדמה לכם שזהו מצב חסר מוצא, אך למעשה לקראת 22.6 התחושה הזאת סוף-סוף תחלוף. תחושה של עייפות ובלבול היא חלק מתופעות התקופה המקדימה את יום הולדתכם, עם זאת, כוכב ונוס במזלכם מוסיף לכם נקודות זכות. לכו על זה.

 

אריה

תיתכן התפתחות מעניינת הקשורה לקריירה ולעסקים. קיימת אנרגיה המפיחה בכם רצון ליוזמות ברוכות. כדאי להתחבר לאנשים מיוחדים, וייתכן שעיסוק בבלתי שגרתי יוסיף תבלין וצבע לפעילות השוטפת. מודעות: מוטב שתשמרו על איפוק ועל ריסון. כוכב מארס עשוי להסעיר את הרגשות, מעצים את חוש הדרמה שלכם, ומגביר את הנטייה למריבות ולקונפליקט.

 

בתולה

שינויים משמעותיים עוברים עליכם בימים אלה וזה ממלא אתכם בחששות. ילווה אתכם החשד שאולי לא מספרים לכם הכל בגלוי, תחושה זו עלולה ליצור אי-שקט ודאגה. נסו לקבל עוד מידע, זה ירגיע אתכם וישרה בכם תחושת ביטחון. ענייני עבודה וקריירה עשויים להיות מודגשים השבוע. שמירה על תקשורת טובה עם אנשים סביבכם תהיה חיונית להצלחתכם וקידומכם.

 

מאזניים

זוהי תקופה שבה הפוטנציאל הגלום בכם יוצא החוצה. ייתכן שיגיעו אליכם בשורות משמחות הנוגעות לשדרוג משמעותי בחייכם. סוף-סוף מגיע העיתוי המתאים שבו תוכלו לעשות דברים בצורה הטובה ביותר. טיפ השבוע: חשוב לכם להתקדם ולהוכיח למה אתם מסוגלים, וכבר לא תזדקקו לתמיכה מאנשים אחרים. נסיעות והתכתבויות עם חו"ל ובאינטרנט יישאו תפנית מעניינת.

 

עקרב

תקופה זו מציבה דברים חדשים בחייכם בסימן שאלה, ומעמידה אתכם מול הצורך לבחון מחדש את סדר העדיפויות שלכם. רעיון או קשר אידיאליסטי עשוי להעסיק אתכם. ונוס מול מזלכם משפיעה עליכם לטובה ומוסיפה לכם נקודות זכות. ענייני רגשות, נסיעות ומגעים עם חו"ל עשויים להיות מודגשים. ענייני כספים והשקעות אף הם עשויים להעלות על הפרק במהלך התקופה.

 

קשת

אלה העוסקים בניהול ובארגון, ואלה הנמצאים בעמדות מפתח, בעלי גישה חדשנית אך תכליתית, ניחנו בכישרון להפנות את אור הזרקורים אל עצמם. במקביל, חשוב להיות עם היד על הדופק, זאת כדי לפרש נכון את מה שמתרחש ולא להגיע להחלטות חד-משמעיות. התקופה עשויה  להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. ענייני כספים והשקעות עשויים להעלות על הפרק.

 

גדי

הצורך לתרום, לשתף פעולה ולהגיע להישגים שיוכיחו את יכולותיכם יבוא לידי ביטוי. כדאי לכם לשמור על סודיות, וגם על הכוחות שלכם. ביחסיכם עם אנשים: הבהרת כוונותיכם עשויה למנוע אי-הבנות. אתם עלולים להיסחף למניפולציות ועקב כך לרכוש אויבים נסתרים שבוחשים בענייניכם ורק גורמים לכם נזק. כוכב ונוס מול מזלכם תיטיב עמכם ותעצים את הכריזמה שלכם.

 

דלי

התקופה עשויה ליצור עבורכם תפנית חיובית. מומלץ להתעשת ולהתמקד בחיי עסקים, בנסיעות ובחברה חיי ערים ותוססים. המישור היצירתי מקבל תנופה מחמיאה. התכתבויות עם חו"ל וגלישה באינטרנט יביאו לתפנית מעניינת. טיפ השבוע: בענייני כספים והשקעות: התרחקו ממצבים חלקלקים ומסיטואציות המלוות בסימני שאלה, ושמרו על איפוק ועל ריסון.

 

דגים

זו תקופה לא קלה בענייני בית ומשפחה, או קריירה.  השגיחו על מה שאתם אומרים על אחרים, בלי כוונה אתם עלולים לומר יותר מדי. האושר תלוי במידה רבה בחוש ההומור שלכם ובשמירה על פרופורציות. דגים מטבעם נוטים להפוך את המציאות לכזו שיוכלו לשאת, והם נוטים להתעלם ממה שלא נוח להם. כוכב ונוס בסרטן עשוי להדגיש ענייני רגשות ונסיעות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים