חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

ההורים ימליצו לאחרים להשתתף בקבוצה דומה

 

מחלקת הורות, משפחה ורווחה חינוכית בעיריית חולון מסכמת את פעילויות ההורים בשנה החולפת: 96% מההורים דיווחו כי קיבלו מענה לצרכים שבגינם הגיעו לפעילות; 98% מההורים דיווחו כי ימליצו לאחרים להשתתף בקבוצה דומה

 

מחלקת הורות, משפחה ורווחה חינוכית בעיריית חולון סיימה באחרונה לסכם את נתוני שנת 2018 שנאספו מקרב משתתפי קהילת הורים עושים ח.י.ל (חושבים, יוזמים לומדים). בפעילויות השתתפו אשתקד 9,358 הורים ו-132 אנשי חינוך והן כללו: הדרכות הורים תהליכיות בגני הילדים, בבתי הספר, בקהילה ולאוכלוסיות מיוחדות, קבוצות הורים תהליכיות, תהליכים פרטניים, הדרכות לאנשי חינוך בנושא תקשורת עם הורים ופעילות של מתנדבות בתכנית "אם לאם בקהילה". כמו כן, התקיימו כ-60 הרצאות להורים, שבהן השתתפו למעלה מ-8,400 הורים. עוד עלה מהנתונים כי קיים גידול של 31.6 אחוז בשיעור ההורים שהשתתפו בפעילויות בין שנת 2017 לבין שנת 2018. 

ממשובים שהועברו להורים עלה כי קיימת שביעות רצון גבוהה ממרבית הקריטריונים שנבדקו וכך למשל, 96% מההורים דיווחו כי קיבלו מענה לצרכים שבגינם הגיעו לפעילות (עיקר הצרכים היו התמודדות עם ילדיהם בגילים שונים, קבלת כלים להתמודדות והצבת גבולות); 98% מההורים דיווחו על שביעות רצון גבוהה וגבוהה מאד מהמנחה (בעיקר מקבלת כלים וידע וכן מאישיותה או אישיותו של המנחה ואופן העברת התכנים); 98% מההורים דיווחו כי ימליצו לאחרים להשתתף בקבוצה דומה; 90% ומעלה ציינו כי התהליכים בקבוצה תרמו להם במידה גבוהה או גבוהה מאד בהיבטים שנבדקו (יכולת להבין את הילדים, התמודדות עם התנהגויות שונות, ביטחון עצמי והבנת נושא הקשב והריכוז).

ההורים ימליצו לאחרים להשתתף בקבוצה דומה

קבוצות ההורים בחולון פועלות בעיר משנתת 2009, בהובלת מחלקת הורות, משפחה ורווחה חינוכית, בשיתוף עם רשת קהילה ופנאי וקהילת הורים עושים ח.י.ל, כאשר בשנים האחרונות מועבר משוב להורים שמשתתפים בקבוצות. המשוב בוחן את מידת המענה לציפיותיהם מהקבוצה, התרומה של הקבוצה עבורם וכן האם בעקבות התהליכים בקבוצה חלו שינויים במשפחתם.

 

הפעילויות המגוונות להורים נמשכות כל העת ומידע על אודותיהן ניתן לקבל בדף הפייסבוק "הורים עושים ח.י.ל" או באמצעות פנייה למנהלת המחלקה, ליאת אברמוביץ, בדוא"ל liatab@holon.muni.il.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים