חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מכרו סמים לקטינים

 

 ”הקרטל צ’יקו”, ”ווייד לאב”..כך הזדהו בני זוג מראש העין בזמן שסחרו בסמים ומכרו סמים לקטינים ולבגירים בעיר באמצעות תוכנת הטלגראס. משטרת ישראל עצרה את החשודים ואתמול הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר*

 

במהלך פעילות מבצעית ממוקדת נגד עבירות הפצת והחזקת סמים בגזרת ראש העין, משטרת ישראל עצרה 2 חשודים, בני זוג מרח’ המוביל הארצי בעיר. מחקירת חוקרי המשטרה עולה כי החשודים נהגו לסחור בסמים ברחבי העיר, דרך תוכנת הטלגראס בה הזדהו כ-"הקרטל צ’יקו" ו-"ווייד לאב" ומכרו סמים לקטינים ולבגירים כאחד.

מהחקירה התברר כי החשודים סחרו בסמים במהלך החודשים האחרונים באופן הבא: משפנה אליהם צרכן סמים, קטין או בגיר על מנת לרכוש סמים, החשודה שוחחה עימם והפנתה אותם לכתובת מגוריהם לצורך ביצוע העסקה, אז החשודים מכרו לצרכנים את הסמים, בשווי של 100 ₪ לגרם גראס/מריחואנה. בשעת מעצרה של החשודה, נמצאו על גופה סמים, מחולקים לשקיות וסכין.

החשודים (18, 20 מראש העין) נעצרו ביום 11.2.19. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. החשודה שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 8 ימים. אתמול הוגש נגדם כתב אישום המכיל 10 אישומים בעבירות של *סחר בסמים*. אחד האישומים נגד החשודה מייחס לה עבירות של *החזקת סמים שלא לצריכה עצמית והחזקת סכין*. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 תמונה. קרדיט צילום-דוברות המשטרה

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים