חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  22 – 28 בפברואר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 22 – 28 בפברואר 2019

 

 טלה

אתם עומדים להיכנס לחודש בו האנרגיות שלכם יהיו נמוכות יותר, מצב שעשוי לגרור מתח ואי שקט. טוב יהיה אם תמהרו להסתגל למצב על כל חסרונותיו ויתרונותיו, כדי להפחית את חוסר המנוחה התזזיתי שלכם ולשמור על יציבות. שימו לב: הקשרים עם האנשים סביבכם, נוטים להתהפך פתאום מבלי שצפיתם. הנטייה להיעלב ולהיפגע לא מאפשרת לכם לראות את הדברים באופן שקול.

 

שור

התקופה עשויה לרמז על מגמת התחזקות, אך גם להקצין אנרגיה תובענית שעלולה להכביד על תפקודכם. מערכת יחסים מסוימת עשויה לעמוד במבחן. שינוי אווירה ייטיב איתכם מאוד, ובבד בבד ייווצרו תנאים לליבון בעיות שנוצרו בקשר לקריירה או לעתיד המקצועי שלכם.

טיפ השבוע: רעננו את הקשרים החברתיים. מפגשים עם אנשי מפתח יוכלו למלא את חייכם תוכן ומשמעות.

 

תאומים

שימו לב: מישהו מושך בחוטים ועליכם לשוחח איתו גלויות. קשר מורכב וחלקלק אינו מתאים לכם כרגע, לכו על בטוח עם טיפוסים  אמינים.  טיפ השבוע: מומלץ להיות זהירים במגעים עם אנשים לחוצים. חשוב שתעמדו על שלכם, אך בו בזמן חשוב שתימנעו מיצירת רושם של התנגדות. החוכמה היא למצוא את (האיזון ו) האיזון ואת דרך האמצע, מצב שיעזור לכם לשמור על יציבות.

 

סרטן

מיקום הכוכבים פותח בפניכם את הרצון לקידום מקצועי והתפתחות אישית. מומלץ לראות דברים ומצבים באופן אובייקטיבי, הגיוני ומציאותי ככל הניתן ולא לאפשר לרגשות להסיט אתכם מהמסלול שקבעתם לעצמכם. טיפ השבוע: שימו לב לנושא יחסי אנוש, משבר או ויכוח הקשור בבית או בעבודה עלול לפרוץ השבוע, ומשבר ביחסים, או אולי אכזבה, עלולים לפקוד אתכם. היו מתונים בתגובותיכם.

 

אריה

סדר היום שלכם עלול להשתנות בשל מצבים לא צפויים (משתנים ממה שתכננתם), וזה אומר שכל פעולה, במיוחד אם היא כרוכה בסיכון, עשויה לסחוף להפסד. (תביא להפסד כספי). מומלץ להתרשם ממצבים ומאווירה, אך לא למהר לתת אמון במי שאינכם מכירים היטב.

טיפ השבוע: זה לא הזמן לקחת סיכונים, למרות המשיכה לעשות זאת. חשוב לעשות את הצעד הנכון בעיתוי הנכון, והחושים שלכם יסייעו לכם בכך.

 

בתולה

התקופה עשויה להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. מערכת הכוכבים עשויה לספק לכם הזדמנות לארח או להתארח, לנסוע, או להתראות עם אנשים ולהיפגש עם מי שלא ראיתם מזמן. טיפ השבוע: אם אתם שרויים בחוסר שקט אנרגטי, התאוששו במהלך השבוע באמצעות פגישות מחודשות עם אלה שאתם חפצים ביקרם, אך עליכם לגלות מודעות וערנות בקשרים (במגעים) שלכם.

 

מאזניים

אצל רבים מכם עשוי להתגבש רעיון לגבי פרויקט יצירתי. גם אם אתם מתקשים לראות את התמונה בשלמותה כרגע, בהמשך תקבלו יותר עצמאות וחופש פעולה, שיאיצו את הפוטנציאל ההישגי שלכם. ענייני עבודה וקריירה עשויים להיות מודגשים עכשיו. חשוב לשמור על יחסים טובים ולא להקצין בעיה מטרידה. שמרו על חושים מחודדים וגלו מתינות בתגובותיכם.

  

עקרב

זוהי תקופה פורייה ופרודוקטיבית העשויה להשפיע על המתרחש בחייכם. יש בה כדי להשפיע ולהעצים על פועלכם ולהעצימו. השפע היצירתי המופלא סביבכם פותח עבורכם אנרגיה חזקה ומלטפת כאחד. תגלו שהעבודה הקשה שהשקעתם במיזם/בפרויקט מרכזי בחייכם יכולה סוף-סוף להרשים את אלה שחוות דעתם חיונית לביטחון העצמי שלכם – אולם אלה דורשים אחריות, איפוק ושיקול דעת.

 

קשת

ענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים עכשיו, מה שעשוי לקדם יוזמות ברוכות. השבועות הבאים עשויים להתאפיין בעבודה מאומצת וברגישות בריאותית. מנגד, שימו לב לנושא יחסי אנוש, שכן אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה. האטה בקצב תסייע לכם למנוע מצבי עייפות ושחיקה. גם אם לא תשיגו את מטרותיכם מיד, התמדה ומאמץ יובילו אתכם בכיוון הנכון.

 

גדי

היצירתיות והסקרנות יבואו לידי ביטוי, מצב שעשוי להבליט את יכולתכם להפתיע במחשבה ייחודית ומקורית. אתם מהירי תפיסה ולומדים מכל חוויה ומכל התנסות, והדבר הזה ייטיב בעיקר עם אלה היוזמים פגישות והתקרבות. חברויות שנוצרות בתקופה זו ייטיבו לקדם את האינטרסים שלכם, אבל כמובן שצריך לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד. נצלו את כל ערוצי התקשורת שלכם.

 

דלי

מיקום הכוכבים בבית הכספים עשוי לרמז על עסקה אופורית. עדיף להיות כרגע שמרנים ולא לחפש חידושים בתחום זה. ייתכן שנושא כספי זקוק לטיפולכם, מצב שעשוי לדרוש השקעה רבה מצדכם. חשוב להגיב בזמן ולא להניח שדברים יסתדרו מאליהם. אתם עלולים להיסחף להוצאה גדולה מדי ולאופטימיות מוגזמת. מוטב שתדחו פעילות כספית משמעותית לשבוע הבא.

 

דגים

סדר היום שלכם עלול להשתנות בשל מצבים משתנים ממה שתכננתם, וזה אומר שכל פעולה, במיוחד אם היא כרוכה בסיכון, עשויה לסחוף להפסד. מומלץ להתרשם ממצבים ומאווירה, אך אל תמהרו לתת אמון במי שאינכם מכירים היטב. זה לא הזמן לקחת סיכונים, למרות המשיכה לעשות זאת. חשוב לעשות את הצעד הנכון בעיתוי הנכון, והחושים שלכם יסייעו לכם בכך.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים