חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

שבוע עתיר נצחונות לקבוצת עוצמה מודיעין

 

השחקנים, תלמידי כיתה ט’ בפרויקט הכדורסל של עוצמה מודיעין בעירוני א’, נצחו גם במשחק ליגה נגד מכבי ראשון לציון וגם בתחרות בתי הספר, בה הביסו את מעלה אדומים ואת תיכון מו”ר מכבים-רעות.

 

מחזור 10/ נערים ב’ לאומית מרכז

קבוצת נערים ב’ לאומית של המאמן איתי מידן פתחה את השנה האזרחית החדשה ברגל ימין, עם נצחון משמעותי וחשוב על מכבי ראשון לציון החזקה, שזכתה אשתקד (בגיל ילדים) בכל תואר אפשרי.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במאזן של 8 נצחונות ו-0 הפסדים. השחקנים של מידן נצחו בשבועות האחרונים את מכבי תל-אביב והנחילו לה הפסד ראשון העונה, ובשבוע שעבר עברו את משוכת אולם הפחים, בניצחון חוץ על הפועל חולון.

המשחק הנוכחי היה משחק ביתי, ועוצמה עלו לפרקט בעירוני א’ יום לאחר נצחונות בליגת בתי הספר. הם פגשו את הקבוצה החזקה מראשון לציון, המצהירה על אחד השנתונים הטובים בארץ.

מצד עוצמה, המשחק נפתח חזק מאוד הגנתית, והשאירו את ראשל"צ על 8 נקודות בלבד ברבע הראשון. 15:8 בסוף הרבע הראשון לעוצמה כשרועי גזית, עידו מנצ’ל, רועי נוימן ועידו יהודאי עשו עבודה טובה.

הרבע השני היה צמוד מאוד, כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח לשנייה. לקראת סוף הרבע, 3 שלשות רצופות של עוצמה העלו ליתרון 6, שעל סף המחצית התכווץ לנקודה אחת בלבד, בשל טעויות בהגנה. התוצאה הייתה 27:26 למקומיים במחצית.

למחצית השנייה עלו השחקנים של איתי מידן בטירוף מיוחד, שהחל בהגנה מאוד הדוקה, שעצרה את היריבה על 7 נקודות בלבד במשך רבע וחצי, ובהתקפה סלים חשובים של שחר ארז ועמית כהן, ששיחקו נהדר בשני הצדדים, ואיתי מלץ שהחל לקלוע. בסוף הרבע השלישי שעון התוצאה הורה 48:33 מוחץ למקומיים.

ברבע האחרון ההפרש צמח עד ל-55:33, עם הגנה נהדרת ברבע של רועי גזית, אלעד קורלי ואיתי מלץ. משם כבר נסגר הסיפור ועונשין של מודיעין סגר את התוצאה על 61:45 ענק לקבוצה, בתצוגה נהדרת שהשאירה המון חיוכים באולם, ובציפייה לעוד שבוע מסקרן. 
בשבוע הקרוב תפגוש הקבוצה את הפועל נס ציונה הלוהטת, שבאמתחתה 7 נצחונות רצופים, למשחק מרתק במושבה.

משחקי בית הספר/ שלב מוקדם כיתות ט’ ירושלים:

שחקני פרויקט הכדורסל בעירוני א’ בהובלת מועדון כדורסל עוצמה מודיעין כבר עשו חייל בתחרויות שנערכו בשנים קודמות. בשבוע החולף השתתפו שחקני כיתות ט’ לתחרות השנתית.

מודיעין עירוני א’ מול אורט תעופה וחלל מעלה אדומים (65-21 למודיעין)

בשלישי האחרון פתחה קבוצת כיתות ט’ בפרויקט הכדורסל בעירוני א’ את המסע בליגת בתי הספר לשנתון ט’. המשחק הראשון הפגיש את הקבוצה ממודיעין עם תיכון אורט תעופה וחלל ממעלה-אדומים. המשחק היה חד צדדי למן הפתיחה, וכל שחקני מודיעין היו בעניין ושיחקו נהדר בשני צדדי המגרש. המשחק נגמר, למעשה, כבר ברבע הראשון, ובהמשך ההפרש תפח והתוצאה נחתמה ב-65-21 למודיעין. רועי צור, תומר פלד ושקד בלוקה הצטיינו במשחק, יחד עם דקות נהדרות של עמית כהן ושחר אלבז.

 

מודיעין עירוני א’ מול תיכון מור מכבים רעות (44-15 למודיעין)

במשחק המעניין של הבית המוקדם, נפגשו מיד בסיום המשחק הראשון קבוצות עירוני א’ מודיעין ותיכון מו"ר מכבים רעות לדרבי פיקנטי. 
הדרבי נפתח בבליץ אגרסיבי של מודיעין, ששמרו נהדר וטסו להתקפות מעבר פעם אחר פעם, ועשו סלים קלים. 
פסק זמן של מכבים רעות, כשהתוצאה 13-1 למודיעין, לא שינה את המומנטום. מודיעין עברה ללחוץ על כל המגרש, כדי להגדיל את ההפרש עד לכדי 29-4 במחצית, תוצאה שבעצם חתמה את המשחק, כשמכבים לא קלעו בכל הרבע השני.

המחצית השנייה לוותה באותן אנרגיות מקומיות, וכל השחקנים השתתפו ושחקו נאה.

המשחק נחתם בתוצאה 44-15 לעירוני א’. הנצחון הזה מבטיח לשחקני הפרויקט של עוצמה מודיעין את המקום הראשון בבית ועלייה לרבע הגמר, שם תפגוש את תיכון הראל ממבשרת ציון או את ישיבת לפיד ממודיעין בסוף חודש ינואר.

איתי מלץ, רועי גזית ושחר ארז הצטיינו במשחק.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים