חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

נאסרה הדלקת מדורות לג בעומר ברחבי חולון

 

עיריית חולון מציעה מבחר פעילויות חלופיות להדלקת המדורה, ללא תשלום (למעט סיורי עששיות בתשלום סמלי).  

 

חולון מדליקה בלי מדורות: בשל תנאי מזג האוויר הצפויים בשבוע הבא ולאור הצו שהוציא רב טפסר אייל כספי, נציב כבאות והצלה לישראל, לא תותר הדלקת מדורות והבערת אש ברחבי חולון, לרבות בשטחים פתוחים. ההנחיות יהיו בתוקף החל מיום ראשון, 7.5.23, בשעה 8:00 ועד יום רביעי, 10.5.23, בשעה 8:00.

במקביל, מציעות עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי  מגוון פעילויות חלופיות מהנות ברוח החג, שמיועדות לכל המשפחה והינן ללא תשלום (למעט סיורי עששיות בתשלום סמלי). אופי האירועים עולה בקנה אחד עם השמירה על איכות הסביבה וקיום מסורת החג וכל הפרטים באתר העירייה - קישור לאתר העירייה 

עובדי הפיקוח, הביטחון והשיטור העירוני  יסיירו ברחבי העיר על מנת לשמור על הסדר ועל הביטחון.

יצוין, כי חולון נמצאת בתהליך מתמשך של גדילה והתפתחות ולכן, אם בעבר היו בעיר שטחים פתוחים רבים, שאפשרו את קיום המסורת של ל"ג בעומר, היום יש בה שכונות מגורים ומבני ציבור רבים וחשובים, שהביאו לצמצום כמות השטחים הפתוחים, ועימם עלתה גם המודעות לנזקים המתקיימים עם קיום מסורת החג.. בנוסף, עם צמצום השטחים הפכה מסורת החג מאירוע שנמשך ערב אחד, ערב ל"ג בעומר, לאירוע שמתפרש על פני שבוע וכולל כיתות גן וכיתות רבות ברחבי העיר, עובדה המביאה לפגיעה מתמשכת באיכות החיים שEC תושבי העיר.  

*מצ"ב צו נציב כבאות והצלה לישראל

 

בברכה,

נורית בייסקי

דוברת עיריית חולון

טל’:  5027334/5

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים