חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

נמאס מדיאטות - כך תרדו במשקל בקלות

 

אם שמעתם על שיטת האכילה הייחודית והכמוסה של ויקסיב שמטריפה את ישראל והעולם ותהיתם במה מדובר- הכתבה הזו היא בשבילכם

 

אם שמעתם על שיטת האכילה הייחודית והכמוסה של ויקסיב שמטריפה את ישראל והעולם ותהיתם במה מדובר- הכתבה הזו היא בשבילכם.

יואל לייבוביץ - פורום המומחים

כאשר מדובר בדיאטות אנחנו נוטים לפעול שוב ושוב באותה הדרך ולהתבסס על ידע מוקדם שלמדנו בעצמנו או שקיבלנו מאחרים, ומה קורה כששוב לא מצליחים לרדת במשקל? אנחנו מתמלאים בתחושה של ייאוש ותסכול ולא יודעים את נפשנו מרוב כעס וחרדה. 

80% מאוכלוסיית הארץ והעולם סובלת מהשמנה כרונית שפוגעת קשות בבריאות לכאורה. הרוב המוחלט של האנשים שעושים דיאטה חוזרים להיות במשקל עודף וניתוחי קיצור הקיבה או זריקות למיניהן ידועים בכשלים הרבים שלהם. הנתון המדאיג ביותר מצביע על כך שמספר הניתוחים החוזרים בישראל הוא הגבוה בעולם. כאשר כל ניתוח שישי הינו ניתוח חוזר, לא פלא שעד כה הוגשו עשרות תביעות בגין סיבוכים ותמותה בעקבות ניתוחי קיצור קיבה.

דרך חדשה לרדת במשקל

אם גם אתם קיבלתם לכאורה אינספור הנחיות ותרופות מאנשי תעשיית הבריאות הקונבנציונלית, שוב ושוב חזרתם על אותה שיטת הרזיה, דיאטה או המלצת תזונה אבל מהר מאוד חזרתם למשקל הקודם הגיע הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש.

תזנחו את העצות והאגדות הישנות שהכרתם הכוללים בחלקם לכאורה זריקות או כדורים כימיים, תחליטו שאתם מנתקים אחת ולתמיד את שרשרת הכישלונות ואת החיפוש אחרי קיצורי דרך ואמצו לעצמכם גישה לאורח חיים שונה - טיפול בגישת VixiV מאפשר לכם לסלול דרך חדשה ומבטיח 100% הצלחה.

עד כה גישה זו סייעה לאנשים רבים  לחיות חיים בריאים עם תחושות של אושר, רעננות, נמרצות, חדות וכמובן - משקל תקין. רכיבי הכמוסה פועלים בין היתר להורדת מתחים, חיזוק מערכת החיסון, הורדת החשק למתוק והענקת תחושת שובע ממושכת. התהליך שכולל שיטת אכילה ייחודית ואת הכמוסה מגיע גם עם ליווי צמוד ומבטיח למצטרפים ירידה מידית במשקל יום ביומו וללא ספורט, גישה חיובית לחיים, מערכת חיסונית משופרת ואריכות ימים באיכות חיים.

עקרון שיטת VixiV הינו פשוט מאוד - שילוב של נטילת הכמוסה חצי שעה לפני כל ארוחה שמתבססת על שיטת אכילה עליה ממליץ יולי לב, מפתח התוכנית שבעצמו סבל מעודף משקל במשך שנים, תבטיח לכם תוצאות. במסגרת שיטת האכילה תצטרכו לוותר על אכילה של מזון מעובד, מהיר ומשומר שהנזק שלו לגוף האדם הוא בלתי הפיך, ולהכניס לחייכם יותר ירקות, פירות, דגים רזים, בשר לא שומני ועוד שלל מזונות לא מעובדים. אתם בטח שואלים איך מצליחים להיגמל מכל המאכלים המזיקים שהגוף שלנו מכור אליהם, סוכרים ופחמימות למשל? זה בדיוק האפקט ו"סוד הקסם" של הכמוסה. אגב המילה "קסם" נאמרת פעמים רבות על ידי הצרכנים.

ויקסיב שונה משאר תוספי התזונה הקיימים היום בשוק כיוון שהיא מאגדת בתוכה תערובת ייחודית של 8 צמחי מרפא בריכוזים גבוהים שעובדים בסינרגיה מושלמת אחד עם השני הפועלים כולם יחד להענקת תחושת שובע שגורמת להפחתת כמויות האוכל ומובילה לירידה במשקל, שיפור ביצועים ופעולות נוספות כגון הורדה ואיזון רמת הסוכר ולחץ הדם, הורדת שומני הדם, שיפור תפקוד מערכת העיכול, הפחתת תהליכים דלקתיים, אנטי סרטני, אנטיאייג’ינג, הורדת כאב ויציאה מכל מאגרי ההתמכרויות. 

״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד".

 

לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים