חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

היזם הישראלי שחולל מהפך במשקל הישראלים מחולל מהפכה מעבר לים 

 

תוסף התזונה המהפכני,VixiV, שפיתח יולי לב נחל הצלחה עצומה בארץ ובימים אלה נותן את אותותיו גם מעבר לים- מה הסוד של הכמוסה?

 

תוסף התזונה המהפכני,VixiV, שפיתח יולי לב נחל הצלחה עצומה בארץ ובימים אלה נותן את אותותיו גם מעבר לים- מה הסוד של הכמוסה?

יואל לייבוביץ - פורום המומחים

אחד האתגרים הגדולים איתם מתמודדת אוכלוסיית העולם בשנים האחרונות הוא שמירה על אורח חיים תקין לצד התמודדות עם המגפה של השמנת יתר. אנחנו מנסים שלל דיאטות, פוקדים את חדר הכושר ושומעים כל הזמן על הבטחות חדשות בתחום ההרזיה, כאשר בפועל מעטים הדברים שבאמת עובדים ובסופו של דבר אנחנו נכנסים למעגל בלתי פוסק של ירידה ועלייה במשקל, אפקט ה"יויו".

באופן זה אנו מאבדים מוטיבציה כי כבר ניסינו כל כך הרבה אפשרויות ועדיין אנו לא קרובים למשקל הרצוי ואורח החיים המודרני מקשה עלינו אף יותר - אנו רגילים לצרוך מזון מהיר ומעובד ואנחנו מעדיפים לשבת שעות ממושכות מול הטלוויזיה במקום לעשות פעילות ספורטיבית כלשהי. כל אלו מרחיקים אותנו מהמטרה שכעת נראית אפשרית עם הבשורה של VixiV המתבססת על מחקרים רבים בנושא של צמחי מרפא ותרומתם הן לרעננות, נמרצות וערנות והן לתחושת שובע והרזיה. עלינו להבין שאין הוקוס פוקוס, לפעול אחרת ולשנות את גישתנו לאוכל.

תוסף התזונה של VixiV פותח על ידי היזם יולי לב בעקבות צורך אישי ובריאותי לרדת במשקל העודף ממנו סבל במשך שנים ארוכות. יחד עם צוות מומחים, קפדנות ושנות מחקר רבות, ב-2018 יצאה הכמוסה לשוק ויצרה גלים בקרב הישראלים. סיפורי ההצלחה לא מפסיקים להציף את הרשת- אנשים שניסו דיאטות שונות ונכשלו שוב ושוב ורק עם הכמוסה ויישום שיטת האכילה הצליחו לשמור על משקל תקין, אנשים שחוו שיפור משמעותי בעקבות נטילת תוסף התזונה וגם כאלו המספרים על תחושה חדשה של נמרצות. הכמוסה מורכבת מרכיבים טבעיים ומשובחים במינון ובסינרגיה מדויקת להפליא. בימים אלו המוצר שכבש את הישראלים בסערה, משווק גם ברחבי העולם, מעורר סקרנות רבה, מניב תוצאות מדהימות ומייצר תגובות חיוביות לגבי השינוי אותו הוא מחולל.

רכיבי הכמוסה המהפכנית

כאמור מדובר בפורמולת צמחים טבעית לחלוטין, ללא חומרים משמרים, בריכוז גבוה של צמחי המרפא על מנת לספק תוצאות מקסימליות ואפקטיביות. היא כוללת קונג’אק גלוקומנאן, תמצית עלי זית, כורכומין, קינמון, ג’ינג’ר, ג’מנמה, פלפל שחור וחומצת שומן .CLA 

בראש ובראשונה הפורמולה מעניקה תחושת שובע שעוזרת רבות בתהליך הירידה במשקל. שנית, כל מרכיביה בסינרגיה מושלמת מסייעים בהורדת לחץ הדם, רמת הסוכר, השומנים בדם והסטרס. כמו כן, הם תורמים לניקוי כלי הדם, שיפור תפקוד מערכת העיכול, הפחתת תהליכים דלקתיים, אנטי אייג׳נג ומחזקים את המערכת החיסונית. בנוסף, חומצת השומן CLA שנחקרה רבות בשנים האחרונות פועלת היטב ועוזרת לגוף בתהליך ההרזיה ושריפת השומן.

כיצד זה בדיוק עובד?

סוד הקסם של הכמוסה טמון בשילובה עם שיטת האכילה הייחודית שגם אותה פיתח יולי לב. את הכמוסה  יש ליטול בין 3/4 פעמים ביום חצי שעה לפני כל ארוחה ועם 3 כוסות מים. כאמור, היא מכילה רכיבים התורמים לתפקודנו ובנוסף מעניקה תחושת שובע וכך עוזרת להמשיך לאכול נכון. השיטה כוללת ליווי צמוד של לב ודורשת להישקל כל בוקר. השיטה הינה "גלגל העזר" שלנו והיא מסייעת לנו לשנות הרגלים.

השיטה יחד עם הכמוסה מעודדת אותנו ומקלה עלינו לאכול בריא ולהיגמל ממזונות מתוקים, תעשייתיים ומעובדים העושים לגופנו נזק רב . במקום זה עוברים לצרוך וליהנות ממזונות ירוקים, חלבונים, בשר ללא שומן, דגים רזים ופירות נבחרים. 

״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד". 

 

לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים