חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרוץ הלילה במספרים

 

ביום חמישי 12.5.22 ייצא לדרך מרוץ הלילה השני של העיר עם מאות רצים ורצות  שירוצו לאורך שדרת מרכז העיר, באחד מארבעת מסלולי הריצה החווייתיים. ההרשמה עוד בעיצומה אבל הנה לכם סיכום ביניים של המספרים.

 

מאות רצים ורצות כבר הבטיחו את מקומם במרוץ הלילה כאשר הרץ המבוגר ביותר שנרשם עד כה הוא רץ בן 81 שצפוי לרוץ במרוץ במקצה ה-5 ק״מ. הרץ הצעיר ביותר שנרשם הוא ילד בן 3 אשר נרשם למקצה האפרוחים החדש, שהושק השנה.

רוב הרצים במרוץ, כ-91% הם תושבי העיר כאשר 9% הנוספים מגיעים מיושבי הסביבה ויש גם אורחים שמגיעים מישובים מרוחקים יותר כמו חדרה, קריית גת, ראש העין ועוד. ביחס בין הגברים לנשים מובילים מעט בשלב זה הגברים עם כ-55% אחוז לעומת כ-44% נשים.

60% מהנרשמים למרוץ נרשמו למקצים התחרותיים של 2.5 ו-5 ק״מ, לעומת 40% שנרשמו למקצים העממיים של 1.5 ק״מ ולמקצה האפרוחים של ה-350 מטרים המציע חוויה ספורטיבית גם לקטנטנים בגילי 3 - 7 שמגיעים לרוץ יחד עם ההורים בחגיגה הספורטיבית.

באגף הספורט כבר סקרנים לראות האם יישבר השנה שיא חדש למרוץ לאחר שבשנה שעברה קבע רועי יעבץ את השיא של מקצה ה-5 קילומטרים לאחר שסיים את המרוץ בזמן של 18 דקות ו-28 שניות. אביב פרידמן הוא השיאן של מקצה ה-2.5 ק"מ אותו סיים אחרי 8 דקות ו-45 שניות.

את מרוץ הלילה מפיקים אגף הספורט בעירייה בשיתוף העמותה העירונית ’סחלבים’ אשר מסרו השבוע כי ההרשמה למרוץ הלילה מתבצעת באתר המרוץ בכתובת www.modiinrun.co.il ובאתר העירייה, עד לתאריך 7.5.22 (רישום מוקדם עד 30.4.22) או עד למילוי מכסת המשתתפים המותרת.

עוד עדכנו בעירייה כי ביום המרוץ, החל מהשעה 18:00 ועד לסיום האירוע, יחולו שינויים בהסדרי התנועה והחנייה באיזור מרכז העיר. מידע מפורט אודות השינויים הצפויים ניתן למצוא באתר העירייה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים