חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

החבל הדק בין דימוי גוף להשמנה מסכנת חיים

 

המגמה בעולם לקבלת הגוף שלנו כפי שהוא, ללא קשר למשקל, הינה חיובית אך אנו חייבים להיות מודעים לסכנות של השמנת יתר ולדרכים לשמירה על הבריאות.

 

למרות שרוב הדוגמניות שאנחנו רואים אצל המותגים הגדולים עדיין מציגות מודל יופי כמעט בלתי אפשרי, בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שמתפתחת הבנה כי יופי לא בהכרח מתבטא ברזון קיצוני והשיח על דימוי גוף ו"להרגיש בנוח בתוך הגוף שלך" תופס תאוצה. כתוצאה מכך אנחנו רואים דוגמניות למידות גדולות כמו אשלי גראהם מצליחות יותר או סלבריטאיות כמו קים קרדשיאן שמתגאות בקימורים שלהן.

מצד שני, למרות שמושגי היופי עברו שינוי תודעתי, כל הפילטרים בהם הדור הזה משתמש בפלטפורמות כמו אינסטגרם מחזירים אותנו אל אותו מודל יופי בלתי אפשרי ממנו אנחנו מנסים להשתחרר מכיוון שהוא פוגע בדימוי העצמי.

פסיכולוגים מעידים כי פונים אליהם לא מעט אנשים לטיפול מכיוון שהם סובלים מביטחון עצמי ירוד וחשים שהמשקל משבש להם את איכות החיים. לא מעט אנשים הסובלים מעודף משקל מרגישים כי החברה לא מספיק סבלנית כלפיהם וכך נוצר מעגל שלא נגמר- תחושת הכישלון מהמראה שלהם גורמת להם לאכול אף יותר על מנת לפצות על ההרגשה השלילית.

אז מתי השמנה הופכת למסוכנת?

כאמור, אחת ההשפעות של השמנת יתר היא פסיכולוגית. אנחנו מודעים לכך שהמראה החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו וחשובה לנו האסתטיקה, בין אם זה בפן הזוגי, בראיון עבודה או במפגש חברתי. כאשר אנחנו לא מרוצים ממה שמשתקף אלינו מהמראה, הביטחון העצמי יורד באופן אוטומטי ובהמשך עלול להתפתח אף דכאון.

משקל עודף מקשה על אורח החיים ועל ביצוע פעולות פשוטות אך מעבר לכך, חשוב להבין כי השמנת יתר (אותו ניתן לחשב במחשבון ה-BMI המשכלל גיל, משקל וגובה) זו המחלה הכי שכיחה במאה הנוכחית. מדובר בגורם הסיכון הכי גדול לפתח מחלות לב, אירוע מוחי, סכרת, טרשת עורקים ויתר לחץ דם.

פתרון חדשני לשמירה על משקל תקין

אחד הפתרונות היעילים לסובלים מעודף משקל היא כמוסת  VixiV, המבוססת על חומרים טבעיים מהטבע ובעלת יתרונות בריאותיים רבים. כמוסה זו תעזור לכם לא רק לרדת במשקל אלא גם לשמור עליו לאורך זמן.

הקפסולה מכילה את שורש צמח הקונג’אק  שיש בו סיבים תזונתיים מסיסים במים בעלי יכולת להגדיל את נפחם בשעה שהם באים במגע עם מים בקיבה. בדומה לספוג מיובש, הם מתרחבים פי 10 מגודלם המקורי, ממלאים את מערכת העיכול ויוצרים תחושת שובע גדולה וממושכת.

בנוסף, הקפסולה מכילה גם את צמח הג‘ימנמה  ותבלין הקינמון אשר מאזנים את רמות הסוכר בדם בצורה מהירה ובכך עוזרים לגוף להפסיק עם החשק לצרוך את הסוכר המזיק. כך נפסקת התשוקה לאוכל מתוק ומנגד המרכיבים מעודדים חילוף חומרים ותורמים לשריפת שומנים. במצב זה, בו הגוף אינו עמוס ברעלים כתוצאה מהאכילה של הסוכרים, הוא מצליח לפנות אותם מרקמת השומן והירידה במשקל נעשית קלה הרבה יותר.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים