חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

גנים חדשים: בונים את גני הילדים בשכונת ”חצרות המושבה”

 

עיריית רחובות, באמצעות הל”ר החברה לפיתוח רחובות, החלה בבניית מבנה חדש ובו שלוש כיתות גן חדשות ומועדון קהילתי בשכונת חצרות המושבה* שטח המבנה המבנה הינו בהיקף של כ-700 מ”ר, ועלות הקמתו הינה בסך 6 מיליון שקלים* גני הילדים צפויים להיפתח לטובת ילדי השכונה כבר בשנת הלימודים הקרובה

 

עיריית רחובות, באמצעות הל"ר החברה לפיתוח רחובות, החלה בבניית מבנה חדש בלב שכונת חצרות המושבה ובו יוקמו 3 גני ילדים חדשים ומועדון קהילתי לטובת תושבי השכונה.

המבנה החדש יוקם על שטח כולל של כ-700 מ"ר ובו יוקמו שלושה גני ילדים. צמוד לכל אחד מגני הילדים המתוכננים תוקם חצר עם מתקני משחק בה יוכלו הילדים לבלות במהלך היום. בנוסף לגני הילדים, יוקם במבנה מועדון קהילתי בשטח של כ-300 מ"ר שישמש את כלל תושבי השכונה.

המבנה יוקם ברחוב יעקב תמרי בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקלים. ההרשמה לגני הילדים כבר החלה, והם צפויים להיפתח כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה.

ראש העיר רחמים מלול: "עם אכלוס רוב הבניינים בשכונת חצרות המושבה, בימים אלה אנו מסיימים את הפיתוח בשכונה. במקביל, אנו מקדמים בשכונה את בניית אחד מגני המשחקים היפים בארץ וכעת אנו ממשיכים לקדם התשתיות בשכונה לטובת התושבים. במבנה החדש יוקמו 3 גני ילדים ומועדון קהילתי שישרתו את כלל תושבי השכונה".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מזה זמן שאנו מתכננים את גני הילדים בשכונה. התחלנו בבנייה של שלושה גני ילדים למען ילדי השכונה והצפי לסיום הפרויקט הוא סוף הקיץ, על מנת שישרת את תושבי השכונה כבר בשנת הלימודים הקרובה . כבר בפתיחת שנת הלימודים הקרובה יוכלו ילדי השכונה ליהנות מגנים חדשים ומאובזרים".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים