חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מאות תושבים במסיבת רחוב במרכז העיר

 

מאות תושבים מילאו את שדרת מרכז העיר ורקדו לצלילי להיטיו של הזמר רן דנקר שהופיע במסיבת רחוב לרגל חג פורים ביום שישי האחרון 18.3. 

 

קודם לכן בשעות הבוקר, נהנו משפחות רבות מהופעות לילדים בפארק הדגים עם הכוכבת מיקי ומופע מיוחד בהשראת סדרת הטלוויזיה  האהובה "מפרץ ההרפתקאות".

מסיבת הרחוב בשדרת מרכז העיר הייתה סנונית ראשונה לליין הופעות במרכזים המסחריים תחת השם "מה קורה"? שיתקיים במהלך החודשים הקרובים. בסוף חודש מרץ ב-31.3 ייערך מופע לילדים עם ביצועים חדשניים לשירי ילדות במרכז מודיעין סנטר משעה 16:30 עד 18:30. עוד באותו יום תתקיים בשעה 20:00 מסיבה של שירים בסגנון ספרדי ובשעה 21:00 הרכב "אירלנדיה" בעיבודים איריים וחדשניים לשירים מוכרים.

חודש אפריל ייפתח גם הוא עם הופעות נוספות במרכזים המסחריים. ב-1.4 יום שישי, הופעות בשני מרכזים מסחריים משעה 12:00 עד 16:00. במודיעין סנטר יופיע הרכב "מורטיסיה" עם צהריים בסגנון טברנה יוונית. בקאנטרי סנטר מופע משעשע לכל המשפחה "הכפות הלוהטות". באותו יום משעה 21:30 ברחוב דם המכבים תופיע להקת בלוברי המקומית עם שירי אינדי רוק וקאברים בשעה 22:00 פאנק פארטי – שירי פאנק שיגרמו לכל אחד לזוז עם הגרוב. ביום חמישי 7.4 משעה 16:30 עד 18:30 במרכז מרלז יתקיים מופע ליצני מוזיקלי לכל המשפחה עם "להקה מתוקה" באותן שעות יתקיימו מופעים גם בפארק יער יתיר בשכונת נופים שם יעלה מופע הומוריסטי עם שני אחים וריקשה.  ובמרכז רננים במכבים מופע משעשע עם איש אחד, המון כלים ואנרגיה. ביום שישי 8.4 משעה 12:00 עד 16:00 נקבל את השבת עם הקופים המזמרים, הארטיק מאנקיז, בפארק יער יתיר שבשכונת נופים ובפיאסטה מקסיקנית ססגונית במרכז רננים במכבים.

 

 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים