חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועי התרבות חוזרים לעיר ובגדול

 

ירידת התחלואה בעיר המעידה על דעיכתו ההדרגתית של הגל החמישי של הקורונה, השיבה לדיונים נמרצים בעירייה לחידושם של אירועי התרבות ברחבי העיר. 

 

כשברקע חג פורים וערב יום העצמאות המתקרבים בצעדי ענק ויהיו אירועי השיא בתקופה הקרובה, מתכנן  אגף תרבות ואירועים תכנית עשירה וצבעונית לחודשים הקרובים, בדגש על עידוד עסקים מקומיים ואמנים מקומיים .

האירועים מתקיימים בהתאם להנחיות הקורונה, אשר נכון לעכשיו מבשרות על אופטימיות בעקבות צמצומם של התו הירוק וההגבלות ומרביתם בכל מקרה, מתקיימים באוויר הפתוח והבטוח יותר.

בין האירועים הבולטים עליהם ניתן כבר עכשיו לספר, יתקיים  אירוע "שאון חורף" אשר בתחילת חודש מרץ 3-4.3 בשדרה במרכז העיר במסגרת ליין אירועים במרכזים המסחריים תחת השם "מה קורה". באירוע יופיעו הרכבים מוזיקליים שינגנו לאורך השדרה באווירה חורפית מהנה. ב5.3  חוזר אחד האירועים המשפחתיים האהובים "עפיפוניאדה" – הפנינג של עפיפונים צבעוניים שיצבעו את השמיים וסדנאות בפארק חטיבת יפתח. במקרה של גשם, יידחה האירוע ל-19.3.

כמו כן  יתקיימו שלל אירועים, בהם, יומיים של ירידי תחפושות עם הופעות לילדים אשר יערכו בשלושה מוקדים בתאריכים 4-3.3 במרכז מרלז, בשכונות ציפורים ונופים ובמרכז רננים. ב-11.3 תשוב אלינו העדלאידע, אירוע השיא של חג פורים שיהיה הפעם בסימן "צועדים בשביל ישראל" עם תהלוכת בתי ספר מרשימה שבה מיצגים ותחפושות עליהם עומלות קהילות בתי הספר עם צוותי החינוך, הופעות, הפעלות ודוכני מזון. (במקרה של גשם יידחה האירוע ל-15.3.)

חגיגות פורים ימשיכו גם ב-18.3 שושן פורים בפארק הדגים שם יתקיים הפנינג של מופעים, לילדים ולכל המשפחה  הפעלות מתנפחים ודוכני מזון 10:00-14:00 החל משעה 13:00 תיערך מסיבת רחוב לוהטת עם DJ והופעתו של רן דנקר בשדרת מרכז העיר. חודש מרץ ייחתם באירוע נוסף במרכזים המסחריים עם מופעים ודוכנים ב-31.3 (פרטים על כך בהמשך).

חודש אפריל יתחיל גם הוא באירוע שמח במרכזים המסחריים עם מופעים ודוכנים ב-1.4, כאשר במקביל יתקיים גם הפנינג אביב לכל המשפחה בגבעת התיתורה עם סדנאות, הפעלות ומופע לילדים. במקרה של גשם האירוע יבוטל. אירוע נוסף מעניין יהיה פסטיבל אביב בשדרת מרכז העיר בה יציגו אספנים תערוכות פופ נוסטלגיות יחד עם הופעות מוזיקליות במשך יומיים 19.4-18.4. בחודש מאי יתקיימו כמובן אירועי ערב יום העצמאות ה-74 אשר יתקיימו בשמונה מוקדים ברחבי העיר, בדגש על עידוד עסקים מקומיים ואמנים מקומיים, ועל כך יהיו פרטים בהמשך.

חיים ביבס, ראש העיר: "כשהשגרה חוזרת, התרבות חוזרת לעיר ומביאה איתה תוכן ומשמעות, קהילתיות ושמחה שכ"כ חיכינו לה. תכנית האירועים הצפויה לחודשים הקרובים תהיה צבעונית ועשירה במיוחד, בדגש על עידוד עסקים מקומיים ובילוי לכל המשפחה. יש בהחלט למה לחכות ואני מזמין את כולם וכולן ליהנות יחד איתנו".

אלו על קצה המזלג מקבץ קטן של אירועי התרבות שממתינים לתושבים ולתושבות ויש למה לחכות. פרטים מלאים יפורסמו באתר העירייה.

 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים