חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תחרות אופני ההרים של מודיעין מכבים רעות

 

הכינו את האופניים ואת הקסדה: ביום שישי 4.3.22 תיערך תחרות אופני ההרים הראשונה של מודיעין מכבים רעות.

 

 האירוע יכלול מרוץ אופני הרים מקצועי, סינגל עממי לכל המשפחה, מסלולי רכיבה מודרכים בשבילים היפים של יער בן שמן, מתחם אקספו, דוכנים והפתעות נוספות.

מאות רוכבים ורוכבות צפויים לפקוד את יער בן שמן במסגרת תחרות אופני ההרים "XCO" שבסבב התחרויות של איגוד האופניים בישראל. התחרות מציעה מסלולים מותאמים על פי קטגוריות לספורטאים הרשומים באיגוד האופניים ותכלול 14 מקצים. כאשר הראשון שבהם יהיה בשעה 08:30 והאחרון בשעה 16:00. בתום התחרות יוענקו פרסים לזוכים במקומות הראשונים.

לצד האירוע התחרותי, החל מהשעה 12:00, יערך הפנינג רכיבה לכל המשפחה שיכלול סינגל להתנסות ושני מסלולי רכיבה מודרכים המתאימים לרוכבים חובבים ומשפחות עם ילדים בגילאי 8 ומעלה. האחד באורך של 4 ק"מ, אשר יצא בשעה 13:00 והשני באורך של 8 ק"מ אשר יצא בשעה 14:00. חובבי האופניים, יוכלו להצטרף לחוויית הרכיבה שתודרך על ידי מדריך מקצועי שייקח את הרוכבים לטיול בשבילים היפים של היער ובחזרה לנקודת הכינוס. עלות השתתפות ברכיבה המודרכת תהיה 20 שקלים לבודד ו-50 שקלים למשפחה (עד 5 נפשות), כאשר כל משתתף יזכה לקבל מדליה מעוצבת של האירוע. ההשתתפות במסלולי הרכיבה מותנית ברישום מראש באתר עמותת סחלבים או באתר העירייה.

באגף הספורט בעירייה ציינו השבוע כי נקודת הכינוס של האירוע ומתחם האקספו יהיו ברחבת בקעת הנזירים, כאשר החניה תתאפשר בחניון הציבורי ליד אולמי הרמוזו או לאורך השביל המוביל לבית העלמין.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים