חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפשים עבודה כטבחים בחולון? הכירו את פורטל Job Kitchen

 

אם אתם טבחים שמחפשים עבודה באזור חולון, הנה פורטל שכדאי לכם להכיר - פורטל ג’וב קיטצ’ן – כל המסעדות ובתים המלון בהם דרושים טבחים מופיעים שם, זהו האתר שיכול לסייע לכם למצוא עבודה מתאימה, ולעשות את החיבור הנכון ביניכם לבין בעלי העסקים בתחום

 

אם אתם טבחים שמחפשים עבודה באזור חולון, הנה פורטל שכדאי לכם להכיר - פורטל ג’וב קיטצ’ן – כל המסעדות ובתים המלון בהם דרושים טבחים מופיעים שם, זהו האתר שיכול לסייע לכם למצוא עבודה מתאימה, ולעשות את החיבור הנכון ביניכם לבין בעלי העסקים בתחום.

שפים שבישלו פורטל

הרעיון לפורטל הוא של מספר שפים בעלי ניסיון רב שנים. אלו קלטו את הפוטנציאל האדיר הקיים בשוק מחפשי העבודה. מסתבר כי למרות ההיצע הרב שקיים, עדיין אין חיבור בין המועמדים השונים למקומות העבודה המתאימים. 

עיצוב הפורטל הוא תוצאה של מחשבה רבה ששמה דגש על עלויות הפרסום מצידם של עסקים המחפשים עובדים. המחשבה העיקרית הייתה לדאוג לתגמול הולם לעובדים במשרות המוצעות ולהביא לסינון משרות שאינן רלוונטיות. בנוסף, יינתן ייעוץ למחפשי העבודה ומעבידים יקבלו סיוע בקליטת עובדים. 

בשלב זה נמצאות בשיתוף פעולה עם הפורטל כמה מהחברות המובילות במשק, וכמה מהשמות הגדולים בתחום המסעדנות והאירוח. כמובן לצידם של עסקים בתחילת דרכם. 

לחפש עבודה בתחום המזון והאירוח בקלות

בפורטל הזה נמצאות מגוון משרות בתחום המזון והאירוח. החל מתחום כללי יותר של ניהול ותחזוקה ועד תחום השירות, המלונאות ועוד. האתר עצמו קל לתפעול, וניתן למיין בו את  דרישות העבודה בהתאם לתחומים השונים, התפקידים או מיקומם הגיאוגרפי. התחומים בהם מדובר הם תחומי המטבח, המלונאות, הניהול והשירות. אבל גם אם אין התמחות באחד מהתחומים הללו  האתר עדיין מפרסם מספר עבודות עם דרישות כלליות עבור מי שמעוניינים להיכנס אל התחום.

כמובן שאפשר לחפש עבודה בהתאם לאזור המגורים או אפילו העיר שבה אתם מעוניינים. המשרות המוצעות הן עבור רשתות מזון גדולות או בתי עסק קטנים ופרטיים, כאשר כל מודעה מפרטת את שנות הניסיון הדרושות בעבור תפקיד, ומהו היקף המשרה. 

הקלקה על מודעת הדרושים פותחת כרטיס בו ניתן להכניס את פרטיו של מחפש העבודה, ומאידך הכרטיס מאפשר גם יצירת קשר ישיר עם מפרסם המודעה, טלפונית או באמצעות הצ’אט, ובכך לאפשר למחפש העבודה להציג את עצמו באופן ישיר בפני המעסיקים הפוטנציאליים. 

בנוסף לפרסום באתר, דואג הפורטל לפרסם את המשרות ברשתות החברתיות. באמצעות קבוצות סגורות המעדכנות את עשרות אלפי דורשי העבודה בתחום המזון והאירוח. 

מציאת עובדים

מציאת עובדים הוא אתגר משמעותי בימים אלו, בעיקר בתחום המזון והאירוח. הפורטל מציע אם כן למי שמעוניינים להציע עבודה לפרסם את הצעותיהם ודרישותיהם. כדי לעשות זאת מוצעות להם מספר חבילות פרסום ובמחירים נוחים. כמו גם רכישת חבילה המותאמת אישית לצרכיו של כל לקוח ולקוח, כך שיוכלו לעצב את המודעה בהתאם לרצונם. 

המעסיקים מקבלים ממשק קל ונוח, שמנגיש עבורם את האתר הייעודי לתחום המזון והאירוח. פרטי המועמדים מועברים אליהם גם באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, וזהו בהחלט חידוש המתחשב בהם ובעובדת היותם אנשים עסוקים שאינם תמיד פנויים לקריאה של מייל באופן המאפשר להם למיין עובדים בנחת. באמצעות הוואטסאפ הם יוכלו לקבל את פרטיו של דורש העבודה וקורות החיים שלו במהירות וביעילות . 

פורטל ג’וב קיצ’ן עתיד לחולל שינוי בשוק חיפוש העבודה בתחום המזון והאירוח. שינוי שאם אתם אכן מחפשים עבודה כטבחים, לא תרצו לפספס. 

קרדיט לתמונות: בוסט מדיה

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים