חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פסטיבל צלילי סתיו ה-22 חוזר בגדול

 

התושבים יודעים שזה לא סתיו בלי פסטיבל ”צלילי סתיו” והנה הוא חוזר בגדול, אחרי שהקורונה הכתיבה מציאות שבה התקיים הפסטיבל בשנה שעברה במתכונת מצומצמת. 

 

אגף תרבות ואירועים בעירייה נערך לפסטיבל שיתקיים זו השנה ה-22 וכמו תמיד, תנוגן מוזיקה משובחת ומלאת גוונים בכל רחבי העיר, עם תכנית עשירה של עשרות מופעים, שרובם, כרגיל, ללא תשלום.

מופע הפתיחה יערך ביום חמישי 18.11 עם הפקת מקור מיוחדת לפסטיבל של ערב מחווה במלאת 80 שנה להולדתו של אהוד מנור ז"ל, חתן פרס ישראל, משורר, סופר, פזמונאי ואיש רדיו, שהלך לעולמו לפני 16 שנים. שיריו המופלאים של מנור, הפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית והם יבוצעו בערב החגיגי בהשתתפות תזמורת סימפונית חיפה בניצוחו של אלדד שרים, אילנית, דפנה דקל, קובי אושרת, טל סונדק ואוהד שרגאי. את הערב ינחה יואב גינאי.  המופע יתחיל בשעה 21:00 ויתקיים בהיכל התרבות מודיעין. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת – 75 שקלים. 90 שקלים ביום המופע. רכישת כרטיסים בהיכל התרבות.

עוד ביום חמישי, בתום מופע הפתיחה בהיכל התרבות, יופיע הרכב "אלי ומפעל השוקולד" עם מוזיקת ג’אז בסגנון ניו אורלינס, בלוז ודיקסילנד, יחד עם שירים מוכרים ואהובים של לואי ארמסטרונג, ריקודי צ’ארלסטון וצלילים מקובה. בשעה 22:45 לערך, בלובי היכל התרבות.

ביום שישי 19.11, ינגנו ברחבי העיר הרכבים מוזיקליים רבים החל משעות הצהריים והכניסה ללא תשלום. בין המופעים שניתן יהיה לראות, "דיוואן סאז" אנסמבל ייחודי המנגן מסורות מוזיקליות של מרכז אסיה, טורקיה והמזרח התיכון, בשעה 13:30 בחווה האקולוגית "חווה ואדם", א-גיטע שבעס קבלת שבת יהודית ומקצבים חסידיים בשעה 14:00 בפארק מגדל הלבנון (נחל חבר פינת נחל צין), במקרה של גשם המופע יתקיים במבואת ביה"ס משואת נריה.

קרולינה הזמרת והמלחינה במופע אינטימי ומרגש בשעה 14:30 במרכז הירידים בעמק החולה מול בית 97. במקרה של גשם המופע יתקיים באולם הספורט עירוני ב’, הרכב "סומסום" ינגן חגיגה צבעונית סוחפת, מוטרפת ותיאטרלית של מוסיקה והומור בסגנון צועני, בשעה 15:00 בפארק ברחוב מנחם בגין ליד מרכז יורו סנטר. במקרה של גשם, המופע יתקיים ברחבה המקורה של המרכז המסחרי. ברחבת כיכר התחבורה ליד המתחם החדש SPACEMOD יתקיים מופע של הרכב "רבע לאפריקה" בשעה 16:00 בלב העיר 2, הכניסה מגיל 18. בשעה 16:30 באמפי בניין העירייה יתקיים מופע אנסמבל טרמולו עם עידן אלתרמן, עיבודים ייחודיים לשירי הילדים האהובים. במקרה של גשם, המופע יתקיים באולם הספורט עירוני א.

עוד ביום שישי יתקיימו מופעים בתשלום בהיכל התרבות. אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס שרים "החלונות הגבוהים", עם האלבום ששינה את פני המוזיקה הישראלית הכולל את השירים: "אינך יכולה", "בובה זהבה", "כל השבוע לך", "זמר נוגה" ועוד. בשעה 14:00, מחיר כרטיס 80 שקלים. ביום המופע – 100 שקלים. הזמר והיוצר פבלו רוזנברג יעלה לבמת היכל התרבות בשעה 22:00 עם מופע סוחף המשלב את להיטיו מכל התקופות. מחיר כרטיס 80 שקלים, בערב המופע – 100 שקלים. כרטיסים יש לרכוש באתר היכל התרבות.

מופע נוסף ומעניין יתקיים באולם עינן בקניון עזריאלי בשעה 16:00. מופע מחווה לשני היוצרים האגדיים בילי ג’ואל ואלטון ג’ון, שהטביעו חותמם על ההיסטוריה המוזיקלית והתרבותית בעולם. ניהול מוסיקלי – דוד קריבושי, בהשתתפות שירלי לילו, גילן שחף ואילן ליבוביץ’. בהופעה ישולבו קטעים המספרים על הווי חייהם הסוערים ויוצאי הדופן של השניים. מחיר כרטיס 60 שקלים. ביום המופע 80 שקלים. רכישת כרטיסים באתר היכל התרבות.

ביום שבת 20.11, יתקיימו בעיר שלל מופעים החל משעות הבוקר, ביניהם, "אינתי ילד" מסע מוסיקלי מרתק אל שירי הילדים האהובים מכל הזמנים בביצועים אתניים עם כלי נגינה ייחודיים מכל העולם, בשעה 11:00 בפארק ברחוב יערות ישראל מול בית 16. במקרה של גשם המופע יתקיים באולם בבית הספר "חופים". הרכב "פנחס ובניו" ינגן קלאסיקות ישראליות בחיבור לעולמות אתניים שונים, מוזיקה קלאסית וג’אז, בשעה 13:30 במדשאת הכניסה לרעות. במקרה של גשם המופע יתקיים באולם הספורט תיכון מו"ר. "הטברנה של ינוקיס" מהטברנות הצוהלות של אתונה עד המרתפים אפופי העשן של סלוניקי בשנות ה-50. בשעה 14:30 בפארק עמק איילון מול בית 39, הישיבה על הדשא. במקרה של גשם המופע יתקיים באולם הספורט בביה"ס היובל. מבאך ועד ג’אז יצירות ברביעיית כלי מיתר בשעה 18:00 בבית הספר ברנקו וייס ברעות, הזמר והיוצר עידן חביב במופע לרגל חגיגות ה-30 לרעות בשעה 20:00 במתחם בית הספר מו"ר. מספר המקומות מוגבל, הכניסה ללא תשלום. במקרה של גשם האירוע מבוטל.

עוד באותו יום, הזמרת והיוצרת ריקי גל תתארח באנסמבל גלעד אפרת למופע מיוחד עם שיריה האהובים בעיבודים חדשים, צבועים בצבע המיוחד של האנסמבל. לצד שיריה של ריקי גל, יבצע האנסמבל מספר קטעים מהפרויקט החדש שנכתב כלו בהשראת ציוריו של וינסנט ואן גוך. בשעה 20:30 באולם עינן בקניון עזריאלי, מחיר כרטיס – 60 שקלים. רכישת כרטיסים באתר היכל התרבות.

מופע הסיום של הפסטיבל יתקיים במוצ"ש בשעה 21:00 באולם היכל התרבות. מופע מוזיקלי יוצא דופן ומעורר השתאות בניהולו, ניצוחו והנחייתו של גיל שוחט עם להקת שלווה, המקהלה הפילהרמונית בניצוחה של ענת מורג ותזמורת סימפונט רעננה. רכישת כרטיסים באתר היכל התרבות.

לפרטים על תכנית המופעים המלאה ורכישת כרטיסים יש להיכנס לאתר העירייה.
(ייתכנו שינויים בתכנית המופעים, יש להתעדכן באתר העירייה)

חיים ביבס, ראש העיר: "התרבות בעיר חיה ובועטת! מרגש כ"כ להחזיר אלינו את פסטיבל צלילי סתיו שצובע את העיר במנגינות ואנשים שמחים מילדים ועד למבוגרים, שנהנים מתרבות איכותית ועשירה, כפי שתמיד היה בימי טרום קורונה. הקפדנו על כל שהמופעים יתקיימו בכל רחבי העיר, בשכונות, בפארקים וברחובות כיוון שתרבות שנמצאת קרוב לבית היא לא רק סיסמה. אני מזמין את כולם להצטרף לחגיגה היפה."

אלעד שמעונוביץ’, מחזיק תיק התרבות: "החזרה המבורכת לשגרה כוללת גם את עולם התרבות והפסטיבל הוותיק בעיר  שהפך למסורת תרבותית. סופשבוע מיוחד עם עשרות הופעות של סגנונות מוזיקה שונים לכל הגילאים, במקומות שונים בעיר. שמח להזמין את תושבי העיר ליהנות מלוח המופעים העשיר והחוויה המוזיקלית המיוחדת."

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים