חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

החתול הפסיק לאכול מה הייתה הסיבה?

 

תושבת העיר שנוהגת להאכיל חתולים, דיווחה על חתול שדוף שהפסיק לאכול * בשירות הווטרינרי העירוני בדקו אותו וגילו שהוא סובל מדלקת קלה * רופא השירות הווטרינרי, ד”ר תומר ניסימיאן, הרגיש שזו לא הסיבה העיקרית למצבו והעביר אותו לבדיקה מעמיקה בבית החולים הווטרינרי * בניתוח חירום נשלף מגופו משחק גומי של ילדים.

 

ערנות של תושבת העיר, דבי חן, הצילה בוודאות את חייו של חתול. התושבת, שנוהגת להאכיל חתולים, שמה לב שאחד החתולים הצעירים הפסיק לאכול, הוא רזה מאוד ומשדר מצוקה.

מפקחת בעלי חיים, אלינה יעקובוב, לכדה את החתול והעבירה אותו למרפאה העירונית. בבדיקה במרפאה שבוצעה על ידי ד"ר תומר ניסימיאן, נמצא כי החתול סובל מדלקת קלה אבל לדעת ד"ר ניסימיאן, לא כזו שיכולה להסביר לגמרי את הרזון הקיצוני.

החתול נשלח לבית החולים הווטרינרי לבדיקות מעמיקות יותר, שם התגלה כי לחתול יש גוף זר במעיים והוא הובהל לניתוח חירום. בניתוח נמצא כי החתול בלע גומי בצורת לב שחסם את מערכת העיכול שלו. הגוף הזר הוצא, החתול התאושש בבית החולים ובמרפאה העירונית ושוחרר השבוע בהצלחה על ידי המפקחת אלינה והתושבת דבי חן.

על פי מחקר משותף של האוניברסיטה העברית והשירות הווטרינרי העירוני, יש בראשון לציון כ- 30 אלף חתולים ברחובות. בשירות הווטרינרי מטפלים, מדי שנה, ב-600 חתולים פצועים ומחלצים כ-100 חתולים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים