חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קנייה חכמה של מתנה ליום הולדת

 

הנושא של קניית מתנות לימי הולדת או אירועים אחרים עבר לא מעט שינויים ותמורות לאורך השנים וגם בתקופה האחרונה. בעבר היו מתנות די קבועות לאירועים שונים או לקבוצות גיל, היו מתנות שהתאימו לסטטוס אישי מסוים (נשים, גברים, רווקים, הורים ועוד) וקניית המתנה הייתה בעיקר על מנת לצאת ידי חובה

 

הנושא של קניית מתנות לימי הולדת או אירועים אחרים עבר לא מעט שינויים ותמורות לאורך השנים וגם בתקופה האחרונה. בעבר היו מתנות די קבועות לאירועים שונים או לקבוצות גיל, היו מתנות שהתאימו לסטטוס אישי מסוים (נשים, גברים, רווקים, הורים ועוד) וקניית המתנה הייתה בעיקר על מנת לצאת ידי חובה. 

הייתה ציפייה לקבל מתנה ביום זה או אחר מאנשים מסוימים והם אכן היו מקפידים לקנות על מנת שלא לאכזב ולא לפעול בניגוד למוסכמות. כיום קנייה של מתנה ליום הולדת תהיה שונה לגמרי בשל השקעה של מחשבה מעמיקה ותשומת לב בבחירת מה שיתברר כמתנה מצוינת, מוצלחת ואהובה מאד. היום בוחנים לעומק את מי שחוגג יום הולדת כדי לבחור עבורו מתנה שתשמח ותרגש אותו ורצוי שהיא תהיה שימושית כך שהיא יעשה בה שימוש קבוע, שגרתי ויומיומי.

מתנות לימי הולדת – מתנות בהתאמה אישית!

כיום אנו חיים בעידן של התאמה אישית במגוון רחב של שירותים ובעיקר כאשר מדובר בקניית מתנות. אנשים לא מסתפקים בחפצים אלא רוצים לקחת את המתנה צעד נוסף קדימה והופכים אותה לאישית, לכזאת שמתאימה בדיוק למי שאמור לקבל אותה ובכך גם הופכים אותה לייחודית, כלומר לכזאת שאין לאף אחד אחר. תוספת של רקמה, הדפסה (רגילה או תלת מימדית), חריטה או אפילו חיתוך בלייזר של אותיות ויצירת מילים – הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם המתנות של היום. באתר האינטרנט של עדן מתנות אפשר לראות שלל רעיונות למתנות אישיות, יפות, שימושיות או כאלה שיהפכו לבעלות ערך רגשי עמוק ואי אפשר יהיה שלא להתאהב בהן – ארנק עם חריטה של תמונה או הקדשה אישית, תכשיטים תואמים לשני בני זוג, מגן לטלפון מותאם אישית לבעליו ואפילו מנורת לילה עם תוספת מותאמת למי שמקבל את המתנה.

איפה הכי כדאי לקנות מתנות לימי הולדת?

בעידן האינטנסיבי של החיים אין ספק שהכי כדאי לקנות מתנות דרך אתרי אינטרנט שמתמחים בדיוק בתחום זה. חשוב לשים לב לטכנולוגיות העבודה המתקדמות שבזכותן אפשר לבצע את ההתאמות האישיות וההקדשות המרגשות, כדאי לבחון לעומק את היצע המתנות שעומדות לרשותו של הקונה וכמובן לבדוק את מה שמציע האתר – אספקה מהירה, משלוח מהיר הביתה או לנקודת איסוף, תשלום מאובטח ופשוט וכמובן חוויית קנייה חיובית וטובה עבור הלקוח. הרבה ציפייה תתעורר לקראת הגעת המשלוח וכמובן שאין לתאר את השמחה וההתרגשות ברגע פתיחת האריזה והחשיפה לראשונה של המתנה המיוחדת. כל אחד רוצה לקנות מתנה שתותיר חותם ותהפוך לאהובה במיוחד ואין ספק שכיום אפשר לחשוב לעומק ולמצוא את הריעון הכי טוב שגם ישמח, גם יפתיע וגם יהיה בדיוק מה שמי שקיבל את המתנה ירצה עבור עצמו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים