חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לבחור נכון שירותי הדפסת תלת מימד

 

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר פעולות או שירותים שקשורים לתחום של הדפסה תלת מימדית

 

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר פעולות או שירותים שקשורים לתחום של הדפסה תלת מימדית. 

אם בעבר התחום הזה לא היה קשור קשר הדוק ללקוחות פרטיים או לשוק הפרטי בכלל – הרי שכיום הוא בהחלט כן ואפשר לראות לא רק עסקים או בעלי מקצוע מסחריים שעושים בו שימוש אלא גם לקוחות פרטיים שנדרשים לפרויקטים שונים. שירותי הדפסת תלת מימד משרתים אדריכלים, חוקרי רפואה ובעלי עסקים והחל מהיום גם אנשים פרטיים שרוצים ליצור תוצרים לבית שלהם, לתכנן ולהדפיס מתנות מותאמות אישית לחברים או בני משפחה או פשוט לחשוף את הילדים הצעירים לאחד מענפי הטכנולוגיה המרתקים והחדשים כיום. ההדפסה בתלת מימד יכולה לשרת את הלקוחות שלה במגוון רחב של פרויקטים או משימות – יצירה של אובייקטים למשחק או שעשוע, יצירת מודלים מוקטנים לבחינה ובעצם כל צורך או מטרה אחרים שקיימים.

איך בוחרים שירות הדפסה תלת מימדית?

מכיוון שמדובר בתחום שהולך ותופס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות – חשוב מאד לשים לב איך בוחרים את העסק שמציע שירותים בתחום. ראשית, ישנם עסקים שמציעים שירותי הדפסה שכאלה ללקוחות מסוימים וחשוב לדעת את זה מראש. חשוב גם לדעת שבחירה בבית עסק קשורה לדיוק והאיכות הדרושים לתוצר המוגמר, שכן לא תמיד דרושה רמה גבוהה של דיוק או איכות ולכן לא חייבים לפנות למכשור או הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אם מדובר, למשל, בהדפסה של אובייקט אשר מיועד להיות משחק עבור ילדים הרי שאין צורך אמיתי בדיוק גבוהה וחשוב יותר, לדוגמה, לשים לב לקצוות מעוגלים ולא חדים. מלבד המדפסת עצמה שמפיקה את הפולימר ומניחה אותו בדיוק במקום הדרוש – יש חשיבות גם לתוכנות המחשב שבהם מבוצעים שלבי התכנון והעיצוב וחשוב לשאול שאלות גם לגביהם. מכיוון שמדובר בתחום חדש יחסית בנוף של עולם התעשייה מומלץ להתרשם מתהליך מלא ושלם של הדפסה וכך להבין בדיוק איך זה עובד.

מתי נדרשים שירותי הדפסה בתלת מימד?

כיום אפשר למצוא את התוצרים של הדפסות תלת מימדיות בשלל תחומים או פרויקטים – הדפסה של מתנות בהתאמה אישית עם הקדשות או כיתוב מיוחד, הדפסה של אביזרים או עזרים רפואיים שנמצאים תחת מבחן ונבדקים לפני שיעברו לתהליך של ייצור המוני וכמובן בעולם העיצוב והאדריכלות, שם אפשר לבצע הדמיות בעזרת דגמים מוקטנים של תהליכי עיצוב או בנייה. כל אחד מהתחומים יכול להיתרם רבות מההדפסות התלת מימדיות ואין ספק שחוקרים ומדענים הבינו את הפוטנציאל שקיים בהדפסות אלה ובתרומה שיכולה להיות להם לקידום שירותים רבים לטובת אוכלוסיות רחבות. אפשר אפילו לומר שהאנושות כולה מרוויחה לא מעט בזכות שירותי הדפסה אלה וגם השוק הפרטי לא נשאר מאחור. לקוחות פרטיים רבים נהנים ממתנות או חפצים מותאמים אישית והרף הולך ועולה.

נכתב בשיתוף עם https://memad4u.com/ 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים