חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קובי אפללו, סינגודה ועוד הרבה אירועי קיץ מחכים לתושבים

 

קובי אפללו, מיכל הקטנה ואבי סינגולדה מגיעים לקיץ מודיעיני!

 

ביום רביעי 22.7, נהנו התושבים, ילדים מבוגרים משלל אימוני כושר חווייתיים, במתחם המיוחד שהקים אגף הספורט בעירייה בפארק ענבה, תחת השם "ספורט סיטי". משעות אחה"צ עד הלילה, העבירו מיטב מדריכי הספורט המובילים שיעורים של ספינינג, יוגה, טרמפולינות, קיק בוקס ועוד שפע של אימונים טרנדיים מלאי אנרגיות. עוד במתחם נהנו התושבים מעמדות טיפולים שונות ומיני אקספו של מוצרי וביגוד ספורט.

השבוע הסתיים כאשר מאות תושבים הגיעו להופעה הסוחפת של להקת רוקוויל במסגרת לילות ענבה בפארק, בערב מיוחד שכולו הוקדש לשירי אהבה רומנטיים מכל הזמנים, בעיבודים אנרגטיים שביצעה הלהקה לכבוד חג האהבה, ט"ו באב.

ביום חמישי 29.7, תארח תזמורת צה"ל את הזמר והיוצר קובי אפללו עם מיטב השירים האהובים של אפללו בעיבודים מעניינים במיוחד לערב זה, בשעה 20:30 בפארק ענבה. מסיבת מזרקות, תתקיים ביום שישי 30.7 משעה 16:00 עד 19:00 עם דיג’יי מקומי שינגן ברחבת המזרקות בפארק ענבה, שירים תוססים ומקפיצים. עוד באותו יום, קבלת שבת בטבע "עכבר העיר ועכבר הכפר" במדשאה מול ספריית שכטר, עמק דותן 49 בשעה 16:30.

ממשיכים לשבוע חדש של חודש אוגוסט, עם קיץ שכונתי ביום שני 2.8, הפנינג לכל המשפחה עם משחקים ויצירה חווייתיים לילדים, בשעה 17:30 בפארק ברחוב החסידה 32 בשכונת הציפורים. למחרת, קולנוע בפארק ענבה, שלישי 3.8, עם הסרט "אגדה שמגדה" מדובב עם כתוביות. ביום רביעי 4.8, קרנבל ברזילאי צבעוני ושמח של הפנינג לכל המשפחה בעמק האלה מול בית 11, בשעה 17:00. ביום חמישי, תכינו את הילדים להופעה של הכוכבת מיכל הקטנה במסגרת ענבה קידס, בשעה 18:00 בפארק ענבה. בשעה 20:30 המבוגרים שביניכם, ייהנו ממסיבה לטינית תוססת בעמק איילון מול בית 26. השבוע יסתיים במסיבת מזרקות כתמיד בימי שישי בשעה 16:00 עד 19:00. במוצ"ש, 7.8, הופעה מהנה של הגיטריסט הנחשב אבי סינגולדה במסגרת לילות ענבה, בשעה 21:00 בפארק ענבה.

הכניסה לכל אירועי קיץ מודיעיני חופשית, ללא תשלום. האירועים מתקיימים באוויר הפתוח, אך מומלץ לעטות מסכות עקב ההתקהלות.

 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים