חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות דרום השרון >>

דקת דומיה כהזדהות עם משפחות הנעדרים

 

ראש העיר, רפי סער; משנה לראש העיר, אורן כהן ומחזיק תיק נוער, צעירים וקהילה, אמיר קולמן עמדו אמש (20.6) דקת דומייה כהזדהות עם משפחות הנעדרים. 

 

ראש העיר רפי סער וחברי מועצת העיר עמדו דקת דומיה כהזדהות עם משפחות הנעדרים

ראש העיר, רפי סער; משנה לראש העיר, אורן כהן ומחזיק תיק נוער, צעירים וקהילה, אמיר קולמן עמדו היום (20.6) דקת דומייה כהזדהות עם משפחות הנעדרים. אות ההזדהות הכפר-סבאי הוא חלק מיוזמה ארצית הקוראת להשבת החיילים, סגן הדר גולדין וסמל ראשון אורון שאול, וכן האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד הנמצאים בשבי בעזה. הציון העירוני נערך במקביל לטקס ממלכתי שהתקיים באותו הזמן בירושלים לציון 7 שנים למבצע צוק.

רפי סער, ראש העיר: "הדר גולדין ז"ל, בן עירנו, ואורון שאול נלקחו מאיתנו בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס, תוך שירות המולדת והגנה על הבית. 7 שנים חלפו מאז אותה לחימה, אך המאבק המשותף להחזרת בנינו ממשיך גם היום. לא נעצור עד שילדינו החיילים והאזרחים ישובו אלינו ואל משפחותיהם. היום אנו עומדים לצד משפחות הבנים, מזדהים עם כאבם וקוראים מכאן לממשלה החדשה למלא את חובתה המוסרית להשיב את הבנים הביתה".

חבר המועצה אמיר קולמן, ומחזיק תיק נוער, צעירים וקהילה: "7 שנים חלפו ו’צוק איתן’ לא תם. המבצע יסתיים רק כשכל חיילינו ישובו הביתה. היום, בשעה שבהר הרצל ציינו את יום הזכרון ל’צוק איתן’ - עמדנו כולנו דקה דומייה, ביחד! בערבות הדדית. יחד נמשיך לחבק את משפחות גולדין ושאול ונמשיך לפעול להשבתם של הדר ואורון".

עיריית כפר סבא מפעילה פורומים ואירועים לקידום השבת הבנים לישראל ולהעלאת המודעות בנושא חשוב זה. כך למשל, בשבוע שעבר (13.6) נערך אירוע ’משיבות את הבנים’ שאורגן על ידי מועצת נשים כפר סבא בהשתתפות ד"ר לאה גולדין. בנוסף, התקיים לאחרונה שוק חקלאים בסימן "מחזירים את הבנים".

צילום: עיריית כפר סבא

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים