חיפוש
 
לדף הבית >>     דליה מורג >>

האם בגיל 40 קשה יותר למצוא עבודה?

 

האם בגיל שלושים יהיה קל יותר למצוא עבודה מבגיל ארבעים? האם כדאי כבר בגילאי השלושים למצוא מקום עבודה יציב יותר? או שאין בכלל דבר כזה ”מקום יציב”? כל התשובות לשאלות אלו ועוד בטור הבא...

 

האם בגיל 40 קשה יותר למצוא עבודה?
שאלת תושבת העיר

שלום דליה, האם זה נכון מה שאני חושבת- שבגיל שלושים יהיה קל יותר למצוא עבודה מבגיל ארבעים? אני חוששת שעוד כעשר שנים לא אעבוד במשרתי הנוכחית ואצטרך לחפש עבודה, שתהיה קשה מפאת הגיל... האם כדאי כבר בגילאי השלושים למצוא מקום עבודה יציב יותר? או שאין בכלל דבר כזה ”מקום יציב”? אשמח לשמוע מה את חושבת.. אני לחוצה מאוד מהנושא.

תשובת מנהלת הפורום - ד"ר דליה מורג 

שלום שמרית,

בפנייתך את שואלת האם בגיל 30 יש לך יותר סיכויים למצוא מקום עבודה יציב מאשר בגיל 40.

באופן כללי אכן בגיל מבוגר קשה יותר למצוא עבודה אך גיל 40 אינו גיל כה מבוגר אפילו בעולם העבודה. במקרים רבים בשנים האלה נצבר ניסיון מקצועי שיכול להיות יתרון בהתמודדות על תפקיד.

לגהי מקום עבודה יציב אכן למדנו בתקופה האחרונה שחלק גדול ממקומות עבודה עלולים להפוך ללא יציבים. ועם זאת, הסקטור הציבורי יציב יותר מהסקטור הפרטי באופן כללי וגם בסקטור הפרטי יש חברות גדולות וותיקות שהן יותר יציבות כגון יצרניות מזון ותרופות ,רשתות שיווק וכו.

מעבר לאמור ,החשוב ביותר הוא להגדיר מה הייעוד התעסוקתי שלך לפי החוזקות המרכזיות, התשוקות ועוגני הקריירה שלך. לאחר מכן ניתן יהיה לראות איזה עיסוקים ומקומות עבודה מתאימים לך ולפעול כדי להשתלב בהם.

אשמח לסייע,דליה

יש לכם עוד שאלות לדליה מורג יעוץ קריירה וגישור? כנסו!

0542244678  מצאו אותי בפייסבוק

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים