חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

פיצויים לקשישה שנפצעה במועדון גמלאים

 

בעקבות תביעה שהגישה הקשישה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו”ד ניסן מנו היא תקבל 80 אלף שקל

 

בעקבות תביעה שהגישה הקשישה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו"ד ניסן מנו היא תקבל 80 אלף שקל

קשישה בת 85, תושבת חולון, ששברה את ידה כתוצאה מנפילה מכיסא במועדון גמלאים, תפוצה על ידי רשת קהילה ופנאי בחולון, החברה למתנ"סים, ומגדל חברה לביטוח בע"מ בסכום של 80,000 שקל. בכתב התביעה שהגישה הקשישה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו"ד ניסן מנו, נטען כי התובעת הגיעה למועדון כדי להשתתף בשיעור טאי צ’י. לאחר מכן היא עלתה על כיסא שהיה בקרבת מקום, ובניסיון להושיט את ידה לארגז המקלות, בהם משתמשים בשיעור, התנדנד הכיסא ועקב כך התובעת נפלה.

לטענתה היא נפגעה בכל חלקי גופה ובעיקר ביד שמאל. בצילום רנטגן שנערך בבית החולים התברר שנגרם לה שבר מרוסק מורכב במפרק ידה, והיא עברה ניתוח לשחזור וקיבוע פנימי על ידי פלטת נעילה. לאחר הניתוח המשיכה התובעת להיות מטופלת במרפאה, ובעקבות הגבלה בתנועת מפרק שורש עברה ניתוח נוסף להוצאת הברגים והפלטה.

על פי כתב התביעה, בהמשך עברה הנתבעת סדרה של טיפולי פיזיותרפיה ללא הצלחה. כמו כן, היא ממשיכה להיות במעקב וטיפול במרפאה האורתופדית/ טראומה של שירותי בריאות כללית, ועוברת עד היום טיפולי פיזיותרפיה במשך זמן ממושך, ללא הצלחה. למרות כל הטיפולים שעברה, התובעת ממשיכה לסבול מכאבים ביד שמאל, עם הגבלת תנועת כף היד, קשיים בביצוע עבודות פיזיות ונזקקת למשככי כאבים ולאביזרים אורתופדיים. לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של ד"ר עופר להב, מומחה לכירורגיה אורתופדית, שממנה עולה כי לתובעת נותרו אחוזי נכות לצמיתות בשיעור של 20 אחוז, עקב הגבלת התנועה בשורש כף היד. לאחר משא ומתן שנערך לאחרונה בין שני הצדדים, סוכם כי הנתבעים ישלמו לתובעת פיצויים בסך 80,000 ₪, ובעקבות זאת בוטל כתב התביעה.

יש לכם עוד שאלות לניסן מנו עו”ד רשלנות רפואית, נזקי גוף? כנסו!

הפייסבוק שלי  

0502375955    www.mano-law.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים