חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מזמינים תור מראש בדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה

 

בשורה לתושבי מודיעין-מכבים-רעות  בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסוכנות הדואר ברחוב שדרות עומרים מרכז מסחרי לב רעות. 

 

 

ינואר  2021

בשורה לתושבי רעות

מעתה מזמינים תור מראש בדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה

ההגעה לסוכנות הדואר ברחוב שדרות עומרים מרכז מסחרי לב רעות

 תתאפשר רק בהזמנת תור מראש

 

בשורה לתושבי מודיעין-מכבים-רעות  בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסוכנות הדואר ברחוב שדרות עומרים מרכז מסחרי לב רעות.  החל מינואר  תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, (www.israelpost.co.il) באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171.

שירותי הדואר לתושבי מודיעין מכבים רעות ניתנים כיום באמצעות 13יחידות :  4יחידות דואר  ובנוסף 9 מרכזי מסירה לרווחת התושבים מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסוכנות רעות , רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.

בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה :מודיעין, רעות אילת ראשון לציון, חולון , טבריה, כרמיאל, קצרין, נצרת, חיפה, עפולה, דימונה, נתיבות, באר שבע ,ערד  וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים, כפ"ס, פ"ת ועוד.

 

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".

 

במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי. ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש  דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5  מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים). לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).

 

מעתה ניתן יהיה להגיע כאמור לסוכנות ברעות  רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

 

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק

 

 

בשורה לתושבי רעות מעתה מזמינים תור מראש בדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה

ההגעה לסוכנות הדואר ברחוב שדרות עומרים מרכז מסחרי לב רעות  תתאפשר רק בהזמנת תור מראש

בשורה לתושבי מודיעין-מכבים-רעות  בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסוכנות הדואר ברחוב שדרות עומרים מרכז מסחרי לב רעות.  החל מינואר  תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, (www.israelpost.co.il) באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171.

שירותי הדואר לתושבי מודיעין מכבים רעות ניתנים כיום באמצעות 13יחידות :  4יחידות דואר  ובנוסף 9 מרכזי מסירה לרווחת התושבים מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסוכנות רעות , רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.

בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה :מודיעין, רעות אילת ראשון לציון, חולון , טבריה, כרמיאל, קצרין, נצרת, חיפה, עפולה, דימונה, נתיבות, באר שבע ,ערד  וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים, כפ"ס, פ"ת ועוד.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".

במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי. ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש  דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5  מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים). לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).

מעתה ניתן יהיה להגיע כאמור לסוכנות ברעות  רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

 

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים