חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

תביעת רשלנות רפואית ללא חוות דעת

 

”כדי להגיש תביעה ברשלנות רפואית חייבים לפי החוק והפסיקה לצרף לכתב התביעה חוות דעת רפואית משפטית שמסבירה לבית המשפט מה הייתה הרשלנות? מה היה צריך לעשות או איזה טיפול רפואי היו צריכים להעניק ולא העניקו? למה הטיפול שניתן הוא לא הטיפול הנכון והמקובל? האם ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית ללא חוות דעת?”. להמשך הכתבה- כנסו...

 

תביעת רשלנות רפואית ללא חוות דעת

שאלת תושב העיר

האם ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית ללא חוות דעת?

תשובת מנהל הפורום- עו"ד ניסן מנו

שלום,

שאלתך מצוינת כי רוב נפגעי רשלנות רפואית חושבים שאפשר להגיש תביעה בלי חוות דעת רפואית. אז ככה, כדי להגיש תביעה ברשלנות רפואית חייבים לפי החוק והפסיקה לצרף לכתב התביעה חוות דעת רפואית משפטית שמסבירה לבית המשפט מה הייתה הרשלנות? מה היה צריך לעשות או איזה טיפול רפואי היו צריכים להעניק ולא העניקו? למה הטיפול שניתן הוא לא הטיפול הנכון והמקובל? חוות דעת רפואית כזו חייבת להיות מבוססת על מחקרים רפואיים ומאמרים רפואיים שפורסמו לפני המקרה המדובר. חוות דעת כזו גם מבוססת על ניירות עמדה שמפרסמים איגודים רפואיים מקצועיים שמחייבים את הצוותים הרפואיים לפעול על פיהן. חוות דעת כזו גם צריכה להסביר לבית המשפט מתי יש להעניק את הטיפול ואת דחיפות הטיפול ומה הנזק שייגרם או נגרם בעקבות איחור הטיפול?
ולכן תביעות רשלנות רפואית הן תביעות מסובכות והניהול שלהן יקר מבחינה כספית. כדאי מאוד לפנות למשרדנו לבחינת סיכויי הצלחת התביעה.
אשמח לענות על שאלות נוספות אם יש.

יש לכם עוד שאלות לניסן מנו עו”ד רשלנות רפואית, נזקי גוף? כנסו!

הפייסבוק שלי  

0502375955    www.mano-law.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים