חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תושבים רבים נהנו בפסטיבל צלילי סתיו

 

סופ”ש רווי בצלילים, התקיים פסטיבל צלילי סתיו, השנה עם שינויים שנכפו בצל הקורונה, שכן על פי ההנחיות, לא ניתן היה לערוך מופעים בהתקהלות ולכן, חלקם הועברו בשידור חי בפייסבוק העירייה

 

ביום חמישי, נהנו התושבים מהופעות של הרכבים מוסיקליים רבים במרכזים המסחריים ברחבי העיר, חלקם אף הופתעו לגלות שבזמן רכישת הביצים והחלב בסופר, ליוו אותם נגנים שהפכו את הקנייה לחווייתית ומעניינת יותר. בשעות הערב, התעטפה השדרה המרכזית בעיר בצלילים קלאסיים מענגים של התזמורת הסימפונית רעננה.

ביום שישי, 20.11, נדחו חלק מן המופעים שתוכננו לעבור בשכונות, עקב התחזית שהייתה לרוחות סוערות במיוחד. יחד עם זאת, התקיימו שני מופעים מרכזיים – יאמאס עם מוסיקה יוונית שהקפיצו את התושבים ברחוב יגאל ידין ובשכונת נופים. מופע נוסף היה של הרכב "שאפו" שהופיעו עם שאנסונים צרפתיים בשכונת מוריה ובאמפיפארק עמק החולה, באווירת סתיו צרפתית נוסטלגית.

ביום שבת 21.11, התקיימו המופעים כרגיל בשעות הערב וחתמו את הפסטיבל עם גרוב מקפיץ במיוחד. הרכב הג’אזלנים הופיע בשכונת אבני חן עם להיטי ג’אז ידועים ומוסיקה ישראלית וסחפו אחריהם את הקהל במרפסות ואנשים שהצטרפו בפארק. הרכב נוסף שהופיע הוא "ריטלין" עם מוסיקת רוק ישראלית מלהיבה ואנרגטית.

כל המופעים התקיימו לאחר היערכות מקיפה של העירייה ואגף תרבות ואירועים ומאחר שהעיר מוגדרת כעיר ירוקה עם תחלואה נמוכה בשלב זה. האירועים נערכו על פי ההנחיות הקובעות עטיית מסכה, ריחוק חברתי ואי התקהלות. המופעים אשר נדחו בשל מזג האוויר, יתקיימו בהמשך כחלק מאירועי התרבות שיתקיימו בעתיד, ובהתאם להנחיות ותמונת המצב של נתוני הקורונה בעיר.

חיים ביבס, ראש העיר: "היכולת שלנו להחזיר ולו קצת, את אירועי התרבות האהובים שלנו לעיר, היא בזכות המשמעת והאחריות שמפגינים התושבים והיותנו עיר ירוקה עם תחלואה נמוכה. אנחנו נעשה את כל המאמצים בכדי שנוכל להמשיך ליהנות מתרבות בעירנו שהיא חלק משוב מהקהילתיות ואיכות החיים שלנו. הדבר תלוי בעיקר בתושבים היקרים שלנו ובשמירה על ההנחיות".

אלעד שמעונוביץ’, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התרבות: "פסטיבל צלילי סתיו התקיים במתכונת שונה השנה, אבל דווקא אחרי השבתה ארוכה של עולם התרבות כמעט לחלוטין הוא קיבל משמעות מיוחדת. תודה רבה לאגף תרבות ואירועים על הארגון וההפקה, ההרכבים והזמרים המשתתפים וכל הצוותים שמסביב שהזכירו לנו כמה חשובה קצת תרבות ומוזיקה לנשמה."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים