חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

תלמידת מקיף ז` זכתה באות קרן ילדי ישראל

 

אנט מדורסקי זכתה בהישגים בענפי ספורט שונים ופעילה בתנועת הנוער כחניכה ומדריכה. איתי נתנאל ממקיף ח’ זכה לציון לשבח. במשבר הקורונה התנדב בחלוקת מזון לנזקקים ובתמיכה טכנית לתלמידים שנתקלו בתקלות במחשב. ראש העירייה, רז קינסטליך: ”מעודדים למצוינות והישגיות, ובאותה נשימה מחנכים לערכים”

 

גאווה הגדולה לנוער של ראשון לציון. קרן ילדי ישראל בוחרת מדי שנה ילדים ובני נוער שפועלים באופן יוצא דופן, מגיעים להישגים משמעותיים ומהווים גורם משפיע חיובי על סביבתם. השנה בחרה הקרן בתלמידת העיר, אנט מדורסקי מכיתה י"ב במקיף ז’ רביבים ותעניק לה את האות הקרן בטקס שיתקיים בקרוב. לצדה, זכה תלמיד כיתה י"א במקיף ח’- איתי נתנאל בציון לשבח.

ראש העירייה, רז קינסטליך, התפעל מעשייתם הענפה של השניים ואמר: "זו בדיוק תפיסת מערכת החינוך שלנו, לעודד למצוינות והישגיות, ובאותה נשימה לחנך לערכים, נתינה וסולידריות. ישר כוח על הנכונות והאכפתיות לתרום ולהתנדב, בעיקר בתקופה זו".

האותות יוענקו בשישה תחומים שונים: תרומה לקהילה, הובלת שינוי חברתי, הצטיינות בתחום הספורט, הצטיינות בתחום המדע, מאבק בבריונות, וניצחון אישי. אנט מדורסקי זכתה באות קרן ילדי ישראל בתחום הספורט והמעורבות חברתית. אנט לוקחת חלק בנבחרות בית הספר ואף הובילה וזכתה יחד עם חבריה וחברותיה לנבחרות להישגים, מדליות וזכיות במקומות ראשונים: כדורשת- מקום ראשון קבוצתי מחוזי, מרוץ שדה- מקום שני קבוצתי אזורי, אתלטיקה, תחרות אליפות כושר- מקום שני קבוצתי.

במקביל להשתתפות הפעילה בתחום הספורט, היא פעילה מאוד גם בתחום החברתי, חניכה ומדריכה בתנועת הנוער מש"צים ובשנת הלימודים האחרונה ניהלה קורס במסגרת התנועה.
ההודעה על הזכייה גרמה לי לתחושות של גאווה והכרת תודה, אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי מטעם בית הספר לקבל הכרה על מעשיי ויכולתי. אני מוצאת תחושת סיפוק בהזדמנות שניתנה לי להיות משמעותית לילדים ולמבוגרים ממני, זה נותן לי מוטיבציה להשפיע".

סקירת פעילותו של איתי נתנאל ממקיף ח’, יכולה למלא דף שלם. לצד ההצטיינות וההישגיות בלימודים, הוא מוכיח שזה לא הכל בחיים ומתנדב בכל מקום שבו הוא יכול לתרום. קרן ילדי ישראל תעניק לו ציון לשבח על פעילותו הרבה. הוא הגביר את כל המקצועות הראליים, לומד במכון דוידסון בתחום של פיסיקה חישובית, מעביר חונכות ושיעורים פרטניים במתמטיקה, פיסיקה ומחשבים לתלמידים מתקשים מכיתות י’ ויא’. הוא חונך ומעניק עזרה לימודית לתלמידים מתקשים בהתנדבות דרך הזום במקצועות פיסיקה ומחשבים ואםילו כתב ספר תרגול עבור כיתות ו’ בבית ספר נווה עוז.

הוא מתנדב במד"א מזה שנתיים ולוקח חלק בתכנית שגרירים ובתכנית מד"צים להכשרת מדריכים צעירים. תקופת הקורונה עוררה אצלו את הרצון ולתרום לאוכלוסיות מוחלשות, אז הוא התנדב בחלוקת ערכות מזון לנזקקים ואפייה של עוגות לקשישים וגם נרשם לתוכנית מגה-בית שבמסגרתה מעניקים תמיכה לתלמידים ומשפחות בהפעלה של מחשב, טיפול בתקלות והתקנת תכנות.

ההתנדבות פותחת דלתות ומקדמת אותי מבחינת פיתוח אישי ותחומי עניין" מסביר איתי נתנאל "זכיתי לפגוש אנשים מדהימים וחברים, אני חווה סיפוק גדול. מעבר להתנדבויות, אני שמח לקחת חלק בפרויקטים חברתיים נוספים משמחים כמו הדרכת חניכים בתנועת נוער, הכנה, אריזה וחלוקה של חבילות מזון לקשישים ועוד.

סגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך, בירכה את אנט ואיתי ואמרה: "אנו מלאי גאווה על בחירת תלמידי העיר על ידי הקרן. ישר כוח גם למינהל החינוך ולצוותי ההוראה בבית הספר. אנו רואים חשיבות ומשמעות רבה בעיצוב הדור הצעיר במערכת החינוך העירוני."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים