חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השקעות אלטרנטיביות – למי הן מתאימות?

 

אם אתם הגעתם למאמר הזה, סימן שאתם רוצים להתחיל לחפש השקעות אלטרנטיביות. מכאן עולה השאלה, למי ההשקעות האלה בכלל מיועדות? 

 

אם אתם הגעתם למאמר הזה, סימן שאתם רוצים להתחיל לחפש השקעות אלטרנטיביות. מכאן עולה השאלה, למי ההשקעות האלה בכלל מיועדות? עליכם להביא את עצמכם למצב שבו אתם בוחרים את מסלולי ההשקעות שהכי מתאימים למידות שלכם. אם לא תבחרו את מסלול ההשקעות שמתאים לכם, אתם עלולים להפסיד לא מעט כסף – וזה יכול להיות פספוס אדיר. נדגיש כי השקעות אלטרנטיביות הן כל אותן ההשקעות שאינן מושקעות בשוק ההון, בין אם מדובר על השקעות נדל"ן או על כל סוג אחר של השקעה שיכולה להתאים להגדרה.

 

משקיעים שמעדיפים יציבות ושקט נפשי

לא משנה מה תגידו, השקעות אלטרנטיביות הן ההשקעות היציבות ביותר שתוכלו למצוא. אם אתם לא אוהבים חוסר יציבות, שווה לכם להשקיע דווקא בהשקעות האלה בהשוואה להשקעות אחרות. כאן ניתן יהיה לדעת כי הכסף שלכם מושקע במקום טוב, ולא צפויות לכם יותר מידיי תנודות שעלולות להדיר שינה מעיניכם. אך מצד שני יש אנשים שאוהבים להשקיע בשוק ההון דווקא בגלל שהוא לא יציב ומביא איתו לא מעט סיכונים.

 

משקיעים שיש להם הון התחלתי גבוה

צריך להודות על האמת, השקעות אלטרנטיביות הן לא זולות בהשוואה להשקעות בשוק ההון. על מנת שתוכלו לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בעולם הזה, אתם תהיו מוכרחים להגיע עם הון התחלתי גבוה. אחרת אתם תתקשו מאוד למצוא השקעה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם. כך שאם אין לכם כמה מאות אלפי שקלים, מוטב יהיה שתחפשו השקעות מסוגים שונים.

 

משקיעים שרוצים להשיג תשואה גבוהה

נמאס לכם שההשקעות שלכם לא מניבים לכם תשואה? מדובר על מצב שלא מעט משקיעים נאלצים להתמודד איתו, יש כאלה שאומרים כי מדובר על מצב מרגיז במיוחד. אם אתם רוצים להשיג תשואה גבוהה, אתם תהיו מוכרחים לעשות חישוב מסלול מחדש. נכון להיום אפשר להגיד באופן חד משמעי כי השקעות אלטרנטיביות הן ההשקעות עם התשואה הפוטנציאלית הגבוהה ביותר. כך שאם אתם לא רוצים לדשדש במקום, אתם תהיו מוכרחים לבחור בהשקעות מהסוג הזה – ובטוח אתם תרוויחו מכך קנה מידה נרחב.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים