חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בשעה טובה: בית חדש לעמותת ”מנדלת הלב”

 

לאחר שנים רבות של פעילות עמותת ”מנדלת הלב” בעיר מודיעין מכבים רעות, קיבלה העמותה בית ברחוב רבקה אמנו 50 (מבנה גן מפל לשעבר) בו תקיים את כלל הפעילות שלה למען מתמודדים עם מחלת הסרטן ובני משפחותיהם

 

כידוע, מנדלת הלב הנה עמותה התנדבותית הפועלת כמעגל קהילתי תומך בעיר מודיעין מכבים רעות ומטרתה לסייע בדרכים מגוונות למתמודדים עם מחלת הסרטן ולבני משפחותיהם. התמיכה המוצעת הינה תמיכה אישית ומשפחתית, לאור ראיית התא המשפחתי כיחידה אחת.

העמותה מציעה תמיכה בתחומים שונים ובהם טיפולי גוף נפש כגון: רפלקסולוגיה, שיאצו, דיקור סיני, דמיון מודרך, אימון אישי ותמיכה נפשית ע"י בעלי מקצוע מיומנים. מערך ביקורי בית של מתנדבים על בסיס שבועי. לווי טלפוני – שמירה על קשר טלפוני עם המתמודדים אחת לחודש, קבוצות תמיכה בילדים שבן משפחה שלהם מתמודד עם מחלת הסרטן בביתם, קבוצת העצמה למבוגרים. וכן חוגים לרווחת המתמודדים ובני משפחתם.

כמו כן בעמותה נוהגים לערוך מגוון אירועים כמו חגיגת חגי ישראל בקהילה, ערבי יופי של פינוק , הרצאות בתחומים שונים סדנאות ריפוי בצליל ותדר, ימי כיף למתמודדים ובני משפחתם (פעילויות בברכה בימות הקיץ),     הסעות לבית חולים, מתן עזרה בבית, ניקיון ובישול, קניות, שליחת אנשי מקצוע לתקלות בבתי המתמודדים כגון: אינסטלטורים, חשמלאים וכיו"ב ולמעשה כל דבר שיכול לעזור למתמודדים ובני משפחתם .

הבית החדש יאפשר לעמותה לרכז מגוון פעילויות, שעד כה היו מפוזרות במיקומים רבים ברחבי העיר, כולל בבתים של מתנדבי העמותה, ואף יאפשר לקיים פעילויות נוספות, שלעתים נאלצו לוותר עליהם בשל אילוצי מקום.

מהעמותה נמסר: "תודת הלב שלוחה לכל מי שטרח ועמל לטובת הקצאת המבנה ובמיוחד לראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס, לממלא מקומו, שלמה פסי שעמל רבות למען הקצאת מקום לפעילות שלנו למנכ“ל העירייה, יורם כרמון שהאמין בנו ולמועצת העיר שאישרה את ההקצאה. תודה מיוחדת למתנדבי עמותת מנדלת הלב אשר לאורך כל השנים, פתחו את ביתם ואת ליבם לעזור למתמודדים עם מחלת הסרטן."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים