חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

ישראל - בחריין ברגע היסטורי

 

לשכת המסחר ירושלים, משפחת איגוד לשכות המסחר והמגזר העסקי בישראל מברכים את ראש ממשלתנו  בנימין נתניהו על הוצאת המשלחת הישראלית בראשות ראש המל”ל, מאיר בן שבת לחתימה על הסכמים בבחריין. ברכת נשיא הלשכה, דרור אטרי: ”תודה לכם מכובדיי, נשיא ארה”ב דונלד טראמפ, שאנו לא שוכחים לו את ההכרה בירושלים כבירת העם היהודי, העברת השגרירות מת”א לירושלים והכרה ברמת הגולן”

 

לשכת המסחר ירושלים, משפחת איגוד לשכות המסחר והמגזר העסקי בישראל מברכים היום (א’ 18.10.20) את ראש ממשלתנו Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו על הוצאת המשלחת הישראלית בראשות ראש המל"ל, מאיר בן שבת לחתימה על הסכמים בבחריין, הסכמים שמניחים את היסוד לשלום כלכלי ומדיני, שלום של קידום ופיתוח שיתופי פעולה בין ישראל – לממלכת בחריין,
כפי שהצגנו בשבוע שעבר, חתמו היום נציגנו על שורת הסכמים בילטראליים בתחומי: המסחר והכלכלה, תעופה אזרחית, תקשורת ודואר, חקלאות, יחסי החוץ, פטור מאשרות לדיפלומטים והקמה של שגרירויות משותפות.
בטוחני שלהסכם זה, יהיו השלכות חיוביות רבות על עתיד הכלכלה במזרח התיכון כולו ועל מעמדה של ישראל בעולם ובאזור, זהו הסכם היסטורי מרגש ברמה האישית, מרגש לחבריי בקהילות העסקיות, לעם בישראל והעם בממלכת בחריין.
נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי:  "תודה לכם מכובדיי, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שאנו לא שוכחים לו את ההכרה בירושלים כבירת העם היהודי, העברת השגרירות מת"א לירושלים והכרה ברמת הגולן, ידיד אמת של ישראל. ראש ממשלתנו בנימין נתניהו ולמלך ממלכת בחריין אאל ח’ליפה על הנהגתו באומץ את ארצו לפתיחת גשר של שלום כלכלי ומדיני".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים