חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פעילות ”יוגה בפארק” תימשך עד ראש השנה

 

בשורה מרגיעה לכל שוחרי הבריאות ולאילו שמעוניינים בהפגת מתחים בצל הקורונה. יחידת הבריאות בשיתוף עם ”אפשריבריא”, תמשיך את הפעילות האהובה של יוגה בפארק עד לחג ראש השנה, 13.9.

 

הפעילות, שתוכננה רק לחודשי הקיץ והייתה אמורה להסתיים בחודש אוגוסט, הוארכה כאמור בשל ההצלחה הגדולה לה היא זוכה מדי שבוע. הפעילות מתקיימת בכל יום ראשון, בין השעות 18:30-19:30 בפארק הדגים, ברחוב עמק יזרעאל.

כזכור, שיתוף הפעולה עם מיזם "אפשריבריא" והעירייה התחיל בחודש מאי לפני כשנה, לאחר שהעירייה זכתה, יחד עם רשויות נוספות, לתמיכה של משרד הבריאות לקידום אורח חיים בריא בקרב התושבים.
"יוגה בפארק" הוא אחד מספינות הדגל בשיתוף הפעולה, והוא זוכה להצלחה רבה בקרב תושבים בכל הגילאים, אשר נהנים מפעילות באוויר הפתוח, ללא עלות ולכל הרמות, בהדרכה מקצועית של צוות סאנגה יוגה מודיעין. בנוסף לשיעורי היוגה המותאמים כאמור לכל הרמות, יתקיים במקביל מתחם תרגול יוגה לילדים וכן, ריו אביירטו לילדים– גישה ייחודית לתנועה הכוללת מדיטציה, דמיון מודרך וריקוד.

הפעילויות נערכות בהתאם להנחיות משרד הבריאות שכוללות, הגעה לפעילות עם מסכה (בזמן הפעילות אין צורך), ושמירת מרחק של שני מטרים בין המשתתפים בפעילות. מומלץ להגיע עם מזרן יוגה/מחצלת ומגבת אישית.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים