חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

מועצת תנועות הנוער בקריאה: החזירו את פעילויות הקיץ

 

השבוע הודיעה תנועת הנוער ”עזרא” כי היא יוצאת למחאה בעקבות סגירת פעילויות תנועות הנוער. היום הודיעה מועצת תנועות הנוער כי יצטרפו גם הם למחאה שתתקיים בראשון הקרוב מול ישיבת הממשלה  

 

במשך השנה כולה, מחכים בני הנוער לפעילויות השיא התקיימות בקיץ במסגרת תנועות הנוער. השנה, מסיבות שאינן ברורות, החליטה הממשלה לבטל את האירועים ולמעשה הזניחה את הנוער ואף מעודדת אותם לצאת לרחובות ולעשות כבשלהם. בעקבות כך, החליטה תנועת הנוער עזרא לעלות  ביום ראשון הקרוב לגן הוורדים ולדרוש מול ישיבת הממשלה להחזיר את הפעילויות על מנת שיוכלו להוות מסגרת לבני הנוער במהלך הקיץ. בעקבות קריאתה של ’עזרא’ מועצת תנועות הנוער הארצית מצטרפת אף היא להפגנה.

מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה-מלאך דורש כי יחזירו את פעילויות הקיץ: "במצב של אי וודאות, תנועות הנוער שומרות על החוסן האישי והחברתי של בני הנוער. הן מהוות מסגרת חינוכית מעצימה שנותנת גב וקרקע יציבה לחניכים.  בחודשים האחרונים שמרנו והחמרנו על עצמנו. עד היום, לא ידוע על אף הדבקות שקרתה במסגרת במהלך פעילות תנועתית. אנו דורשים מהממשלה לתת מענה לאלפי בני הנוער בקיץ הזה ולאפשר לקיים פעילות תחת ההגבלות. מנהיגות לא יכולה לצאת לחופש."

ההפגנה תתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 10:00 בגן הורדים, ירושלים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים