חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בניית אתר וורדפרס

 

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שמשמשת רבים לצורך בניית אתרים. האתרים משמשים לכל מטרה, מעיתון ואתר חדשות ועד חנות אונליין ענקית. המערכת נחשבת למערכת קוד פתוח, כלומר כזאת שכל מתכנת יכול להוסיף לה שיפורים ופונקציות ולכן היא אהובה על בוני אתרים רבים שמתאימים אותה בכל פעם מחדש לכל לקוח

 

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שמשמשת רבים לצורך בניית אתרים. האתרים משמשים לכל מטרה, מעיתון ואתר חדשות ועד חנות אונליין ענקית. המערכת נחשבת למערכת קוד פתוח, כלומר כזאת שכל מתכנת יכול להוסיף לה שיפורים ופונקציות ולכן היא אהובה על בוני אתרים רבים שמתאימים אותה בכל פעם מחדש לכל לקוח. השיטה היא פתוחה גם למי שרוצה לבנות בעצמו אולם בדרך כלל נעזרים במומחי בניית אתר וורדפרס. זה מבטיח בנייה נכונה ותפקוד תקין.

למה דווקא וורדפרס?

מלבד הקוד הפתוח, שיכול להיות שלא מעניין את הלקוח אלא לשם הסבר בסיסי, היתרונות של וורדפרס רבים. היא יכולה להיות מגוונת מאוד לשימושים שלה והיא יכולה להיות מעוצבת בדרכים רבות. היא מאפשרת למי שעובד אתה להזין תוכן ולערוך בה שינויים ולהוסיף תוספות לבד או בעזרת המתכנת. רבים מצליחים ללמוד לבד איך להזין תוכן לאחר בניית אתר וורדפרס ולנהל אותו בעצמם. כמו כן, המחירים של אתר כזה יכולים להיות נוחים יותר.

עבודה נכונה עם בונה אתרים

כל בונה אתר צריך לשבת אתכם, הלקוחות שלו, ולהבין מכם מהם הצרכים שלכם ואיך לתת להם מענה. ההסבר המלא שלו צריך להיות גם על האתר עצמו וגם על מערכת וורדפרס ואיך אתם תתפעלו אותה ותזינו תכנים משלכם. היום אנחנו פוגשים מעט מאוד אתרים שאינם מתחדשים. כמעט כל אתר הוא אתר דינמי למעשה, לפי צורכי הלקוח, שמעדכנים אותו כל הזמן. בגלל זה בונים אותו בוורדפרס שהיא מערכת קלה להבנה וללמידה.

כיצד לשכלל את האתר שלכם בוורדפרס?

לאתר וורדפס יש כל הזמן שכלולים ותוספות שאנשים מרחבי העולם מוסיפים כדי לתת ערך ותועלת למי שבונה אתר. אתם יכולים להוסיף לעצמכם את התוספות שתידרשו בעתיד, כמו הוספת כפתורים לשכלול פעולת הקנייה ויצירת הקשר של הלקוחות אתכם, או תוספת כפתורי שיתוף במדיה החברתית באתרים חדשים שהופכים פופולריים ותרצו לפרסם גם בהם. המתכנת שלכם צריך לעדכן אתכם כל הזמן מה כדאי להוסיף ומתי כדי שתישארו רלוונטיים ותופיעו גבוה בחיפוש.

התאמת האתר למנועי חיפוש

בניית אתר וורדפרס מועדפת על רבים משום שמנועי החיפוש "אוהבים" אותו. גוגל מאוד אוהבת לקדם אתרים שבנויים בשיטה שמתאימה למנוע החיפוש שלה למצוא בו כל דבר מבלי לבלבל לקוחות. כשבונים אתרים בצורה טובה ונכונה גם גוגל תתגמל אתכם על ידי העלאתכם לראש תוצאות החיפוש. סביר להניח שזהו ההסבר הראשון של בונה האתר שלכם כשתשאלו אותו למה דווקא לבנות בוורדפרס. זה משתלם גם לכם.

מחירים נוחים

אלא אם כן האתר שאתם צריכים הוא אתר מורכב מאוד שדורש עבודה ממושכת ותכנון מסובך, בניית אתרים כאלה נמשכת זמן סביר יחסית ומשום כך גם המחיר נוח. ככל שתצטרכו יותר השקעה בעיצוב ובתכנים זה יוסיף למחיר, אבל האחסון והבנייה יהיו בהחלט נגישים ומתאימים לרבים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים