חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הסיבות האמתיות שכל עסק צריך דף עסקי בפייסבוק

 

הפייסבוק ידועה כרשת החברתית הגדולה בעולם, ובה פעילים כ-800 מיליון חברים בתדירות יום יומית. סביר להניח שלרבים מבין החברים שלכם יש חשבון פייסבוק פעיל ביותר, שבו הם משתפים אחרים בחוויותיהם

 

הפייסבוק ידועה כרשת החברתית הגדולה בעולם, ובה פעילים כ-800 מיליון חברים בתדירות יום יומית. סביר להניח שלרבים מבין החברים שלכם יש חשבון פייסבוק פעיל ביותר, שבו הם משתפים אחרים בחוויותיהם. אבל פייסבוק אינה מיועדת למשתמשים פרטיים בלבד, אלא היא כבר הפכה מזמן לכלי פרסומי עבור עסקים רבים ומגוונים. דף עסקי בפייסבוק אינו מותרות, אלא חובה לכל עסק שרוצה להתקדם, להתפתח ולהביא עוד ועוד לקוחות.

מדוע כדאי להקים דף עסקי בפייסבוק?

רוצים לעשות בוסט רציני לעסק שלכם? קבלו את כל היתרונות של הקמת עמוד עסקי בפייסבוק:

1. זה מהיר ובחינם

לא צריך הרבה משאבים כדי להקים עמוד עסקי בפייסבוק. אתם יכולים בהחלט לפתוח עמוד עסקי בחינם. כמובן, האפשרויות שלכם יהיו מוגבלות קצת יותר ממי שמשלם עבור העמוד, אבל בתור התחלה זה יכול לעבוד יופי. כך שפייסבוק היא פלטפורמה מתאימה עבור עסקים מתחילים שכבר רוצים לקדם עניינים. 

2. כל אחד נמצא בפייסבוק

כפי שציינו מקודם, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, וככזו יש לה גולשים רבים. כאשר אתם נמצאים בפייסבוק באמצעות העמוד העסקי שלכם, אתם חשופים לגולשים מסוגים שונים שאולי דווקא מחפשים את השירותים שלכם ברגע זה. כמו כן, הפייסבוק היא דרך יעילה וקלה לתקשר עם גולשים שגם ככה נמצאים ברשת החברתית כל הזמן. 

3. אינכם מחויבים לשום דבר

אם בשלב מסוים אתם רואים שעמוד הפייסבוק אינו מביא לכם את הפרסום המיוחל, אינכם מוכרחים להשקיע בו. כמובן, עמוד הפייסבוק הוא דרך טובה לבדוק מה עובד ומה לא, וכיצד אתם יכולים לשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם ברשת החברתית.

4. עוזר לכם במיתוג

כאשר אתם פותחים דף עסקי בפייסבוק, כדאי להשקיע רבות במיתוג העסק. בחרו תמונת קאבר איכותית והוסיפו תמונות וסרטונים קצרים שיראו לגולשים עד כמה אתם פעילים. כמו כן, אתם יכולים להעלות תכנים של מוצרים שברצונכם לקדם במיוחד.

5. יוצרים קהילה וירטואלית

קבוצות שלמות בפייסבוק יוצרות קהילות וירטואליות של אנשים שעוזרים זה לזה ונותנים עצות מגוונות. גם אתם יכולים ליצור קהילה של גולשים באמצעות דף עסקי בפייסבוק, וזה לא לוקח מכם הרבה זמן. 

6. מתאימים את ההודעות לקהל היעד

בפייסבוק קיימת אפשרות לפנות לקהל היעד המתאים שלכם בזכות פילוח קהל יעד. כך למשל, אם אתם מספקים מוצרים עבור בני נוער, תוכלו לקבוע אם לפרסם את המוצרים שלכם עבור קהל יעד שגילו אינו עולה על 18 שנים. בתמורה לכך תוכלו לגייס לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים. 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים