חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביקוש רב לסיורי החוויה המודיעינית

 

כנראה שהשילוב בין הזמן הממושך שנשארנו בבית במשבר הקורונה לאהבה לטבע, עורר את הצמא של התושבים והמבקרים לסיורים האהובים. ”סיורי החוויה המודיעינית” שהתמקדו בחודש יוני בסיורי עששיות מרתקים באתרי הטבע הסובבים את העיר, התמלאו במהרה מדי שבוע עם משפחות ומבוגרים שנהנו מהדרכה של החברה להגנת הטבע. כך שלא היה סיכוי לכרטיסים עבור מי שחיפש בסמוך למועד הסיור.

 

ביום חמישי האחרון 18.6, יצא סיור מיוחד למסע בזמן, בגבעת שר ובית הכנסת החשמונאי העתיק. הסיור, בהדרכת קהילת מודיעין של החברה להגנת הטבע, עסק ביושבי המקום שהיו לפנינו והוא כלל הליכה מסקרנת בין שרידים קדומים, וסיפורים על ההיסטוריה ששל העיר והגבעה והשומרות המאפיינות אותה.

ושלא תגידו שלא אמרנו, סיור העששיות הבא יתקיים ביום חמישי הבא, 25.6, אז מומלץ כבר עכשיו לשריין כרטיסים. הסיור יתקיים בגבעת התיתורה, אחד מסמליה היפים של העיר. גבעת התיתורה העשירה בהיסטוריה, מורשת, חי וצומח ומתובלת לאורך המסלול בה, בשרידים של מערות, בתי בד, מתקנים חקלאיים ואפילו מבצר. נקודת המפגש בכניסה לגבעה מרחוב כליל החורש פינת דרך יגאל אלון. הסיור מתקיים משעה 19:00 עד 21:00. מומלץ להגיע עם פנס וכמובן נעליים סגורות. הסיור אינו מתאים לעגלות. במקרה של עומס חום כבד, הסיור יבוטל ויש להתעדכן באתר ובדף פייסבוק העירייה.

גם בחודשי יולי ואוגוסט, ימשיכו סיורי החוויה המודיעינית, כולם בשעות הערב הנעימות יותר, וכמובן שאם יהיה עומס חום כבד הם יבוטלו. ב-9.7 למשל, יתקיים סיור עששיות בבקעת הנזירים. סיור לילי בלב היער לאור עששיות אשר יגיע למערות מסתוריות ונלמד על הנזירים וההיסטוריה היהודית הקשורה למקום. הסיור יתחיל בשעה 17:00 עד 19:00. עוד סיורים שצפויים להיות בקיץ, 23.7 סיור על ינשופי הלילה של מודיעין ביער בן שמן וב-6.8 סיור לגבעת רגב על חיות הלילה ומערכות הכוכבים והקשר בינן לבין בעלי החיים לעל הגבעה.

שמעון גואטה, מחזיק תיק מורשת ותיירות: "ממשיכים עם סיורי "החוויה המודיעינית" שמאפשרים לכולנו לראות מקרוב את מה שכולם יודעים – שיש לנו את אחת מהערים היפות בארץ. בסיורים המודרכים נראה את פינות החמד של העיר, נטייל באתרי הטבע העירוניים ונכיר את ההיסטוריה והמורשת של האזור. השנה, אנו מציעים מגוון רחב של סיורים בשיתוף עם החברה להגנת הטבע, ואני מזמין את כולם לקחת חלק פעיל וליהנות מהחוויה המודיעינית".

מחיר כרטיס – 20 שקלים. 50 שקלים למשפחה.

רכישת כרטיסים מראש דרך המוקד העירוני 106 – 08-9726020.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים