חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בתי הספר וגני החופש הגדול: יותר ימים ויותר מסובסד

 

בתי הספר וגני החופש הגדול: יותר ימים ויותר מסובסד. העירייה נערכת לרישום שיפתח לראשונה גם עבור ילדי הגנים

 

העירייה נערכת לרישום שיפתח לראשונה גם עבור ילדי הגנים

החל מיום 14.7 יופעל בעיר פרויקט "בית הספר של החופש הגדול". השנה, עם חידושים רבים ומשמעותיים עבור ההורים. לראשונה, גם בגני הילדים ייהנו מהפרויקט, שייקרא "גני החופש", סביב נושא המסגרת שנבחר בגני הילדים– "ילדות ישראלית"ובבתי הספר "שירים ישראליים" שיכלול תכנים חינוכיים וחווייתיים מדי יום. חידוש חשוב נוסף הוא שלראשונה גם ימי התכנית התרחבו מ-15 ימים שהיו בשנים הקודמות, ל-18 ימים, כלומר, התכנית תופעל עד 6.8. לכל אלו, מצטרף גם האלמנט הכלכלי הקריטי בתקופה זו, אשר גם הוא נלקח בחשבון ולכן הוחלט כי התשלום יסובסד ומחיר התכנית יהיה 540 שקלים עבור כל ימי הפעילות. אין ספק, שלאחר כחודשיים בבית בשל משבר הקורונה, מהלכים אלו מעניקים מרווח נשימה, חוסכים בהוצאות הבית ומאפשרים להורים לעבוד.

בעירייה מדגישים כי גני החופש ובתי הספר של החופש הגדול, יופעלו על פי הנחיות משרד הבריאות, כפי שנהוג עד כה במוסדות החינוך – חתימה על הצהרות בריאות מדי בוקר, הצטיידות במסכות לתלמידי כיתות ב-ד  וניקיון מוגבר בסוף כל יום. כמו כן, על כל ילד להביא עימוארוחת בוקר  ובקבוק שתייה אישי .

לצד הבשורות הגדולות, מושקעים בימים אלה מאמצים רבים של העירייה לגייס את צוותי החינוך המוכרים – מורים, גננות, סייעות ועובדי צהרונים. כאשר בעירייה מבהירים כי יתכן ויגויסו גם מדריכים חיצוניים, גם בשל הרחבת מספר הימים, וגם בשל הרחבת שכבות הגילאים שייהנו מהתכנית.

ומה צפוי בצהרונים? גם פה נעשו מספר חידושים חשובים למען ההורים העובדים.בעוד הצהרונים מופעלים על פי התכנית משעה 13:00 עד 16:00, בהתאם לפניית הנהגת ההורים  הורחבה פעילות הגנים עד השעה 16:30. עלות פעילות הצהרון להורים סובסדה אף היא על ידי המדינה, והתשלום לצהרונים עבור ילדי הגנים וכיתות א’-ב’ יהיה 550 ש"ח לכל ימי הפעילות.

חיים ביבס, ראש העיר: "ביצענו מספר מהלכים קריטיים השנה למען ההורים, על מנת לאפשר להם להתאושש כלכלית כתוצאה ממשבר הקורונה. הרחבנו את שכבות הגילאים כך שהקיץ גם ילדי הגנים ייהנו מהתכנית, הרחבנו את ימי הפעילות משמעותית וכמובן, התכנית והצהרונים סובסדו עוד יותר בכדי להקל על הכיס ככל הניתן. בימים אלו אנו משקיעים מאמצים בגיוס כוח אדם ובחשיבה על תכנית חווייתית ומהנה עבור הילדים ואני בטוח כי יינתן מענה איכותי ומצוין בחופש הגדול".

הרישום לגני החופש בתי הספר של החופש הגדול והצהרונים יתבצע כולו באופן מקוון, נוח וידידותי באתר העירייה והוא יפתח החל מיום 17/6/20 עד ליום 10/7/20.ניתן להיכנס לדף

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים