חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרסום בגוגל - 3 מושגים בסיסיים

 

לא מעט עסקים בוחרים לשווק ולפרסם את עצמם באמצעות פרסום ממומן בגוגל. פרסום בגוגל הוא הליך שיכול להתבצע על ידי כל אדם באופן עצמאי, אולם אין ספק שעל מנת שהפרסום המדובר יניב את התוצאות הטובות ביותר ועל מנת לנצל את התקציב הרלוונטי לצורך פרסום זה בצורה הטובה ביותר, יש צורך לבחור באנשי מקצוע אשר מכירים את התחום היטב ויודעים כיצד לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר

 

לא מעט עסקים בוחרים לשווק ולפרסם את עצמם באמצעות פרסום ממומן בגוגל. פרסום בגוגל הוא הליך שיכול להתבצע על ידי כל אדם באופן עצמאי, אולם אין ספק שעל מנת שהפרסום המדובר יניב את התוצאות הטובות ביותר ועל מנת לנצל את התקציב הרלוונטי לצורך פרסום זה בצורה הטובה ביותר, יש צורך לבחור באנשי מקצוע אשר מכירים את התחום היטב ויודעים כיצד לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. משיטוט קצר באינטרנט וחיפוש אחר מידע אודות פרסום ממומן בגוגל, וודאי נתקלתם בלא מעט מושגים שיכולים להראות לכם מעט מפחידים. על כן, חשוב מאוד להבין במה בעצם מדובר ומה אותם מושגים אומרים בכדי לדעת שלא מדובר בדבר כל כך מפחיד או מורכב.

מושגים בסיסיים לפרסום בגוגל

פרסום בגוגל המתבצע באופן ממומן, הוא פרסום שמטרתו היא ליצור מודעות שיופיעו במקום של המודעות הממומנות בדפי החיפוש של גוגל, בעת חיפוש רלוונטי של גולש. כמובן שיש צורך לדייק הן ביצירת המודעות, הן בבחירת מילות המפתח שבגין חיפוש שלהן על ידי הגולש המודעות הללו יופיעו ועוד. על אף שבכדי שפרסום בגוגל אכן יסייע לכם להשיג את המטרות שלו בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד לבחור במומחים בתחום שיעשו זאת עבורכם, כדאי שתכירו כמה מושגים בסיסיים שקשורים לפרסום בגוגל, על מנת שתהיו בעניינים:

 

  1. קמפיין - אחת המילים אשר עולות לא מעט כאשר מדברים על פרסום ממומן בגוגל היא: "קמפיין". במה בעצם מדובר? קמפיין בגוגל מורכב מקבוצות שונות של מודעות אשר נכללות תחת תקציב פרסום אחד המשותף להן. יצירת קמפיין מהווה בעצם את השלב הראשוני של תהליך פרסום בגוגל. מדובר על שלב שבו יש צורך ליצור את קבוצת המודעות שתרצו שיופיעו במהלך חיפוש של גולש. רצוי ליצור כמובן מודעות אטרקטיביות, תמציתיות ואיכותיות אשר יאפשרו לקמפיין שלכם להיות ממוקד, תכליתי ומוצלח. במסגרת יצירת הקמפיין מלבד יצירת קבוצת המודעות יש לבחור את סוג הקמפיין, כלומר: היכן תרצו שגוגל יציג את מודעות הפרסום שלכם.
  2. קבוצת מודעות - קבוצת מודעות בפרסום ממומן בגוגל מורכבת בעצם מרשימה של מילות מפתח אשר יש להן תקציב משותף וכן, שיטת מיקוד עבור מטרה ספציפית שהוגדרה מראש באותו הקמפיין. כלומר: אם אתם מנהלים קמפיין העוסק במכירת מוצרי איפור, תוכלו להגדיר קבוצת מודעות אשר מטרתן היא להוביל את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם המחפשים מוצרי איפור בגוגל, לאתר המקוון שלכם על מנת שיוכלו להתרשם ממוצרי האיפור אשר הוא מציע ולרכוש אותם. כמובן שחשוב מאוד לדייק בקבוצת המודעות בנוגע לקהל היעד שכל אחת מהן פונה. כך לדוגמא: אם אתם משווקים גם מוצרי איפור לשימוש פרטי וגם מוצרי איפור עבור מאפרים מקצועיים, כדאי שתיצרו 2 קבוצות אשר פונות כל אחד אל קהל היעד הרלוונטי.
  3. מילות מפתח - מדובר על אחד מהדברים החשובים ביותר בתהליך פרסום מודעות בגוגל. מילות המפתח הן מילים או ביטויים אשר עליכם לבחור על מנת להציג את המודעות בגוגל. בבחירת מילות המפתח עליכם לדייק עד כמה שניתן ולחשוב בראש של הלקוחות שלכם. חישבו היטב: אם הייתם לקוח פוטנציאלי המחפש מוצר או שירות אשר מספק העסק שלכם, באיזה מילים הייתם משתמשים בכדי לחפש זאת בגוגל? ככל שתדייקו יותר במילות המפתח, כך המודעות שלכם יופיעו לקהל היעד שלכם. חשוב לבצע חקר מילות מפתח מקצועי בטרם בוחרים את מילות המפתח הרלוונטיות.
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים