חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

חדרי הבריחה בקניון נפתחו אבל רק לבני משפחה גרעינית

 

אחרי חודשיים וחצי של השבתה מאונס של הקניון בכלל וחדרי הבריחה בפרט,  השבוע הקניון נפתח, ועמו חדרי הבריחה, אלא שבינתיים, רק בני משפחה גרעינית יוכלו להיכנס. והאמת שווה להם, ההנחה היא 30%. שווה ביקור. מלאו כאן פרטים ונחזור אליכם. כנסו...   

 

בשעה טובה ולאחר מס’ חודשים בו קניון עזריאלי במודיעין סגר את שעריו בשל הקורונה ועימו גם חדרי הבריחה המפורסמים במדינה, השבוע הקניון נפתח, ועמו חדרי הבריחה, אלא שבינתיים, רק בני משפחה גרעינית יוכלו להיכנס. והאמת שווה להם, ההנחה היא 30%. שווה ביקור. האחרים... סבלנות.

שלחו כאן פרטים ואנו נשוב אליכם בהקדם. תודה. .   https://mcity.co.il/landing_pages/199

   
 
ומה מחכה לכם במתחם: 
 

אי היורה

אתם קבוצת מדענים שחזרו ל’אי היורה’ הסגור לצמיתות, כדי להשיג ביצת וולוצירפטור. הדינוזאורים האלה חכמים כמעט יותר מבני האדם, יש להם שפת תקשורת וסימנים משלהם.  יש לכם 70 דקות למצוא ולהשיג את ביצת הדינוזאור ולברוח, אחרת... הסתבכתם!

        

 

 
 
 
 

המהלכים הלבנים

החורף הגיע, החומה נפלה וצבא המהלכים הלבנים השמידו הכל בדרכם לממלכה הראשונה תוך איום ברור שזה אנחנו או הם, וכל הסיכויים עומדים כנגדנו, בכל זאת מדובר באוייב יוצא דופן. מול אויב כזה, לא נותר לבני האדם אלא להילחם בכל כוחו! 

 
 
 
 

בית הספר לקסמים

אתם תלמידי בית הספר לקסמים, אבדתם בבית הספר. בדיקה מהירה - אתם במשרדו של הקוסם הגדול! עוד 70 דקות מתחיל שיעור שלכם ופרופסור ירתח מזעם אם תאחרו.  מהרו, עליכם למצוא דרך בדחיפות! 

 
 
 

מלחמות החלל

זד, הרשע הגדול בחלל מתכנן להשמיד את כוכב הבית שלכם!  רק בעוד 70 דקות תגיע תחנת החלל לנקודה ההכרחית כדי להדוף את הרשע עם מטח יריות...  הזדרזו, ושיהיה הכוח עמכם.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים