חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

בשבוע הבא: שבוע החינוך יתקיים בחולון

 

מגוון אירועים ופעילויות שיאפשרו להכיר מקרוב את העבודה החינוכית שנעשית בעיר

 

  מינהל החינוך בעיריית חולון יקיים בתאריכים 26-16 במרץ 2020 את "שבוע החינוך", שיכלול מגוון אירועים ופעילויות, שיאפשרו להכיר מקרוב את עשייתם החינוכית הענפה של מחנכים, מורים ותלמידים בעיר.

 בין האירועים שיתקיימו לקהל הרחב: דלת פתוחה עם ראש מינהל החינוך, אריאלה קידר, בתאריך 17.3, בשעות 18:00-16:00, במינהל החינוך, רח’ ויצמן 61 (מותנה בהרשמה מראש באתר העירוני), הרצאות בנושאי חינוך בבתי קפה, מפגש מיט-אפ בנושא חשיבה האקרית בחינוך, מפגשים להכרת העשייה בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר, הפנינג בכיכר ויצמן, בתאריך 23.3, בשעות 13:00-08:30, במסגרתו תלמידי נבחרת הרובוטיקה של גימנסיה קציר יפעילו את הקהל בתחום ועוד.

 כמו כן, יתקיימו אירועים לתלמידים, בהם: חידון חולון (לתלמידי כיתות ח’), כנס לתלמידי בתי הספר העל-יסודיים בנושא תוכנית "מדברים בשירים" לקידום הערבות ההדדית באמצעות מוזיקה, וכן, יתקיימו אירועים ייעודים לאנשי חינוך, דוגמת: הרצאות, סמינרים, למידת עמיתים ועוד.

 בנוסף, יועלו ברשתות החברתיות סרטונים ברוח תוכנית הטלוויזיה "סליחה על השאלה", שבהם בני נוער חולונים ישיבו על שאלות נוקבות מבלי לייפות את המציאות, ילדי הגנים יבקרו במועדוני גמלאים ובבתי אבות במסגרת חיבור בין-דורי ועוד מגוון רחב של אירועים ופעילויות.

 מידע מלא ומפורט על אודות כלל האירועים ניתן למצוא באתר העירוני.

במידה שיחולו שינויים, בשל הנחיות משרד הבריאות, הם יעודכנו באתר.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים