חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך הפכו אולמות אירועים בראשון לציון לפופולריים ביותר באיזור המרכז?

 

אם הגעתם עד למאמר הזה כנראה שאתם שקועים עד הצוואר בהכנות לאירוע שלכם, וכנראה שיש לכם די הרבה מכשולים לעבור והתלבטויות לפתור, וזה כנראה צפוי לחלוטין

 

אם הגעתם עד למאמר הזה כנראה שאתם שקועים עד הצוואר בהכנות לאירוע שלכם, וכנראה שיש לכם די הרבה מכשולים לעבור והתלבטויות לפתור, וזה כנראה צפוי לחלוטין.

אבל אלא אם אתם הבעלים של אולם אירועים או שבן משפחה או חבר יכול "לפרגן" לכם באירוע במקום שלו, אחת ההתלבטויות הכי בולטות, בלי כל קשר לסוג האירוע היא ההתלבטות לגבי היכן לערוך אותו.

לשם שינוי אנחנו לא מדברים על האולם או הגן עצמו אלא על רמה או שתיים "מעליהם" – כאשר הכוונה היא כמובן לעיר שבה יתרחש האירוע.

כמו כל החלטה לגבי האירוע שלכם גם להחלטה לגבי העיר ישנה חשיבות עצומה ומשקל גדול וככל שאתם מזמינים אורחים ממגוון גדול יותר של מקומות – כך החשיבות שלה גדלה ותופסת יותר נפח.

ארץ ישראל אולי לא גדולה במיוחד אבל אף אחד לא רוצה לערוך אירוע בבאר שבע אם חצי מהמשפחה מגיעה מחיפה, הכוונה היא תמיד לבחור מקום שהוא נוח ככל הניתן למגוון גדול ככל האפשר של מוזמנים, מה שבשנים האחרונות אומר בעיקר דבר אחד – אולם אירועים בראשון לציון.

 

אבל איך הפכו אולמות אירועים בראשון לציון לפופולריים ביותר באיזור המרכז?

 

ברשותכם, נפרק את התשובה לכמה חלקים: נגישות, גודל ומגוון.

נגישות: ת"א היא בהחלט המרכז הגיאוגרפי של המדינה אבל הפקקים בכניסה וביציאה אליה וממנה הופכים את ההגעה והחזרה מכל אירוע לבעייתיים במיוחד.

הרצליה, רעננה וכפר סבא פחות קשות מבחינת ההגעה והחזרה אבל כיוון שהן ערי "לווין" שעות החזרה של הרבה עובדים לביתם תואמות את שעות ההתחלה של די הרבה אירועים מה שמבטיח קשיים ב"קילומטר האחרון".

פתח תקוה היא עיר "קשה" יחסית לפיצוח מבחינת תנועה כיוון שיש לה מספר גדול יחסית של שכונות ורמת העומס משתנה ביניהן, כך שכיוון ההגעה לאירוע הופך קריטי במיוחד.

ראשון לציון היא אולי עיר לווין כמו אלו שציינו מוקדם יותר אך היתרון של רוב האולמות שבה שוכן בכך שהם נמצאים באזורים שלרוב אינם מאוכלסים בשעות הערב – איזורי תעשיה שונים מה שמבטיח פחות בעיות בגישה ובחניה.

גודל: מבחינת גודל האולם המוצע לכם כמעט ואין תחרות – אולמות בת"א מוגבלים קשות ע"י הסביבה ולרוב לא מתאימים לאירועים גדולים של יותר מ 100 או 200 איש, בפ"ת תוכלו למצוא מספר אולמות גדולים יותר וגם ברעננה כפ"ס והרצליה, אבל אם האירוע שלכם מונה מספר גדול של אנשים, ראשון לציון היא כמעט העיר היחידה במרכז שבה רוב רובם של האולמות יכול להכיל למעלה מ 300-400 ואפילו 1000 איש.

מגוון: אם אתם עדיין בשלב ה"חיפושים" של האולם המושלם עבורכם אבל אין לכם יותר מדי זמן לבזבז, הרי שראשון לציון מציעה את המגוון הגדול ביותר של האולמות והסגנונות - פתוח או סגור, גדול או קטן, פשוט או מהודר, צעיר ומדליק או מבוגר ואחראי.

אז כן, תמיד יכול להיות שעיר אחרת "תנצח" בסעיף מסוים, אבל כאשר תיקחו הכל בחשבון כנראה שתקבלו תשובה לשאלה - איך הפכו אולמות אירועים בראשון לציון לפופולריים ביותר באיזור המרכז?

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים