חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אלפי בני נוער ביריד ההתנדבות

 

ביום שישי כמיטב המסורת, נערך ברחבת היכל התרבות יריד ההתנדבות העירוני לנוער, המאורגן על ידי מחלקת הנוער והצעירים – עמותת סחלבים, בשיתוף עם מינהל החינוך ומינהל חברה ונוער במשרד החינוך

 

ביום שישי כמיטב המסורת, נערך ברחבת היכל התרבות יריד ההתנדבות העירוני לנוער, המאורגן על ידי מחלקת הנוער והצעירים – עמותת סחלבים, בשיתוף עם מינהל החינוך ומינהל חברה ונוער במשרד החינוך.

ליריד הגיעו כאלפיים בני נוער מכיתות י’, אשר באו להתרשם ולבחור את המסגרת ההתנדבותית שיפעלו בה כחלק מתכנית מעורבות חברתית והתפתחות אישית.

כמו תמיד, נחשפו התלמידים למגוון הרחב של ארגוני ההתנדבות והפרויקטים השונים הקולטים בני נוער, כשאליהם הצטרפו השנה מקומות התנדבות חדשים ומסקרנים. סך הכל, יותר מ-40 עמותות וארגונים עירוניים וארציים השתתפו ביריד במהלכו התייעצו בני הנוער עם נציגיהם.

תחומי ההתנדבות נעו בין הגיל הרך לגיל השלישי, צרכים מיוחדים, סיוע והצלה ועוד. המקומות החדשים שהוצעו לבני הנוער כללו למשל את פרויקט "מתחברים לספורט" פרויקט שבמסגרתו  יתנדבו בני נוער באירועי הספורט הקהילתיים ויקבלו הכשרות שונות בתחומי הספורט כגון שיפוט; סיוע למשפחות אשר מתמודדות עם מחלת הסרטן; "פרויקט אחים במרכז" קבוצה חברתית לאחים של ילדים עם צרכים מיוחדים, פיילוט "תנועת שחקים" תנועת הנוער החדשה של המשטרה ועוד רבים.

 חיים ביבס, ראש העיר: "הדור הצעיר בעירנו, נחשף ביריד לעושר הרב של הארגונים והמקומות בהם הוא יכול לתרום תרומה משמעותית לקהילה שלנו. זהו חינוך לערכים, למנהיגות ולחברה איכותית יותר ואחד מן הדברים המעצבים ביותר שבני נוער יכולים לחוות ואני מאחל להם שנת הגשמה וסיפוק בהתנדבותם."

 מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק ההתנדבות: "בכל שנה אני נהנה מחדש כשאני מגיע ליריד , מתרגש לראות את המפגש בין בני הנוער המדהימים שלנו לבין נציגי ארגוני ההתנדבות והמתנדבים, שחלקם אף הם בני נוער. אירוע כמו היריד ממלא את הלב בגאווה על כך שזוהי הקהילה האיכותית שלנו פה בעיר."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים