חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תיאטרון קהילתי לנשים חד הוריות

 

ביום שלישי 5.11, יצא לדרך מיזם ייחודי של תיאטרון קהילתי לנשים יחידניות ועצמאיות. מדובר במיזם של הרשות לביטחון קהילתי בעירייה בשיתוף עם ”פריצת דרך” ו”תיאטרון על הבמה”

 

ביום שלישי 5.11, יצא לדרך מיזם ייחודי של תיאטרון קהילתי לנשים יחידניות ועצמאיות. מדובר במיזם של הרשות לביטחון קהילתי בעירייה בשיתוף עם "פריצת דרך" ו"תיאטרון על הבמה". מטרתו של המיזם לערוך דרך תהליך קבוצתי ושימוש בכלים מעולם התיאטרון, מסע מרתק של כל אישה לגלות את עצמה מחדש, להחזיר את שמחת החיים ולהכיר נשים אחרות.

 בסופו של התהליך החווייתי, יעלו הנשים הצגה מקורית שתתבסס על עולמן האישי, הכולל התמודדויות וקונפליקטים מחיי היומיום שלהן, אותן מעלות על הבמה. הפעילות תתקיים אחת לשבוע בימי שלישי, ב"על הבמה" בקניון עזריאלי מודיעין.

 אילן בן סעדון, סגן רה"ע ומחזיק תיק ביטחון קהילתי: "לאחר שראינו הצלחה גדולה של פרויקטים דומים, מצאנו לנכון להרחיב את השימוש בתאטרון לטובת אוכלוסיות נוספות. אני מאמין כי פעילות זו, המעצימה את המשתתפים בה, תהווה כלי משמעותי המסייע בהתמודדות של אותן נשים נפלאות. אין דבר חזק יותר מהצגה המוצגת בקרב קהלים דומים, היוצרת הזדהות עמוקה בקרב שני הצדדים. נמשיך לפעול להבאת פרויקטים חשובים מאין אלה לאוכלוסיות נוספות."

 מספר המקומות מוגבל. ניתן לקבל פרטים בטלפון – 050-4509733.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים